Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rørlegger from hell!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 16:25   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell!

Takk damer!

Ja. Jeg må jo bare klage. Det er flere brudd på håndverkstjenesteloven her.

Og ja...i forliksrådet blir det nok ikke så morsomt å forsvare hans kompliment til meg

Alternativ 1 var altså å bytte berederen. Han oppga en pris på 8.000,- inkl arbeider. Mva ble aldri nevt. Jeg tok det som en selvfølge at denne prisen var inkl.

Alternativ 2 og utført er; Montering av reduksjonsventil (det var altfor høyt trykk inn i dette huset. For de som har greie på sånn, så slo det i bånn på målerapparatet hans og det stanset på 7 bar (skrives det sånn tro?). Vel. Det skal ligge på under 4). I tillegg er det montert et ekspansjonskar på berederen. Det har kommet til endel biter av rør og overgang og ventil for å få utført arbeidet. Forespeilet pris var altså mellom 4 og 6.000,-. Igjen tenkte jeg aldri tanken på annet enn at det var inkl mva. Man oppgir da aldri priser uten moms? Er det lov?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.