Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Freia melkesjokolade med lakris

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 21:27   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Freia melkesjokolade med Lakris

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:28   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ingen jeg har vært i.

:vilhalakrissjokolade:

Pokker heller, hvor i all verden skal vi få tak i denne sjokkisen. :desperat:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:29   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

sjuggerpløm: kanskje MIX kan være en plan å prøve!

Hm - hvor ligger den da? Jeg kan sjekke på rutebilstasjonen også - der pleier de å ha veldig godt utvalg.

Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:44   #24
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Er den ny? Farlig farlig...

Gammel 08-08-08, 22:18   #25
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hm - hvor ligger den da? Jeg kan sjekke på rutebilstasjonen også - der pleier de å ha veldig godt utvalg.

Mix er tvers over for husfliden, jeg vet ikke om de har. Men jeg kjøpte min hos den tippekiosken som er tvers over for Aandahl. Syns ikke det var det beste jeg har smakt. Islendingene kan det med sjokolade/lakris bedre. Selv om jeg syntes det var litt overkill med sjokolade+lakris+marsipan :kvalm:

Gammel 09-08-08, 00:05   #26
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

MIX Storgata ja, der de leier ut dvd. Men hvis de har på kiosken ved Aandahl er det jo fint! *må prøve*

Gammel 09-08-08, 00:47   #27
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Er der marsipan i tillegg til lakris?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 00:50   #28
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Den hørtes i allefall veldig godt ut

Gammel 09-08-08, 01:08   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns den var god, men ikke såå god liksom. Kunne tenkt meg litt mer lakris i den.

Jeg fant den på mix på denne lille plassen hvor vi ferierer

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 06:37   #30
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Er der marsipan i tillegg til lakris?

Nei, ikke i den til Freia. Islendingene har en slik variant.

Gammel 09-08-08, 06:57   #31
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Lakris og sjokolade er veldig godt sammen, men det kunne godt smakt litt mer lakris av denne. Lakrissmaken er nesten usynlig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 07:03   #32
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så lett å få tak ser det ut til.

Gammel 09-08-08, 11:33   #33
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sjokoladen lanseres 1. sept, men noen få bensinstasjoner og kiosker har fått tak i den litt tidligere. Mao er den til salgs overalt fra 1. sept.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 11:35   #34
Left
Passiv

Standard

Aha - skal sjekke ut i dag.

Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 12:43   #35
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Sjokoladen lanseres 1. sept, men noen få bensinstasjoner og kiosker har fått tak i den litt tidligere. Mao er den til salgs overalt fra 1. sept.

Det var lenge til...

Da må det nok bli erstatningsspising av Minde lakrissjokolade idag.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:21   #36
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm, er Walter på ferde igjen? Løpe og kjøpe ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:13   #37
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg snublet over den på MIX. Den var ikke såååå god som jeg tenkte meg at den ville være, for kombinasjonen av mine to favoritter i snopverden burde være perfekt

Gammel 09-08-08, 15:16   #38
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

I dag er det løøørdag!

Gammel 09-08-08, 17:55   #39
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Jeg fant den ikke. Hverken Obs! eller Rema 1000 hadde den.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 16:39   #40
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Freia melkesjokolade med lakris

Fant den ikke jeg heller. Jaja, er vel ikke så lenge til 1. september

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.