Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Klar, ferdig, fjas!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 18:48   #381
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klar, ferdig, fjas!

Jeg derimot vant en flaske rødvin i vinlotteriet på jobben.

I kveld har jeg likevel planlagt øl og chips og West Wing, som premie for vel gjennomført uke og mye hagearbeid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:06   #382
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg har planer om å fjase her i kveld.
Anyone?

Gammel 08-08-08, 19:14   #383
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan fjase frem til åttetiden. Da kommer mannen hjem, og jeg har ikke sett ham siden halv seks på tirsdags morgenen. :lengter:

Gammel 08-08-08, 19:53   #384
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Seriøst! Hvor er mobilen min?
Den ligger utladet ett eller annet sted.
Ikke i vesken, bilen, på stue eller spisebordet. Hvor er den?

Gammel 08-08-08, 22:41   #385
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Seriøst, ass. Er den liksom borte eller noe? Har du liksom sett overalt og sånn?

Gammel 08-08-08, 23:15   #386
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Mobilen er bestandig under sofan eller oppi legoen. :erfaren: Og det er aldrig jeg som har mistet den der.

Gammel 08-08-08, 23:18   #387
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Mobilen er bestandig under sofan eller oppi legoen. :erfaren:

Den er enten i en sko, i lekekomfyren eller i skittentøyskurven. :synsk:

Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:19   #388
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mobiler kan også havne i kjøleskapet, brødskuffen, på badet eller andre logiske steder.

Gammel 08-08-08, 23:22   #389
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg glemte å handle vin på polet i dag.

Viktig å alltid ha lager

Gammel 08-08-08, 23:40   #390
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Viktig å alltid ha lager

Det ble bestemt på dagens "husmøte".
Minst 4 flasker rødvin stående til enhver tid.

Mobilen er borte!
Leiter og leiter.
Den er ikke i legoskuffen.
Den er ikke i sofaen.
Ikke i skittentøyet.
Faktisk ikke i kjøleskapet heller.

Droppet vinen i kveld og gikk rett på spriten.

Gammel 08-08-08, 23:43   #391
Kneazle
Passiv

Standard

Droppet vinen i kveld og gikk rett på spriten.

Fornuftig. Man blir mer kreativ i leteprosessen med litt promille. (Har du kikket i vaskemaskinen?)

Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:44   #392
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Seriøst, ass. Er den liksom borte eller noe? Har du liksom sett overalt og sånn?

Seriøst, ass!
Helt borte. Bare poff borte liksom.
Utladet og sånn. Kan ikke bare ringe den vøttø.
Blir såååååååå frustert ass!!!!!!
Jeg tror jeg døøøøør på meg!!!!!
Vert uten mobil i ett døgn nå!!!!

Gammel 08-08-08, 23:45   #393
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Kjipt. Spriten hjelper sikkert.

Har du sett i bilen? Barnevogna, stelleveska, stellebordet, bleiebøtta...

Gammel 09-08-08, 12:01   #394
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er trøtt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 12:36   #395
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også, enda jeg la meg ganske tidlig. Man kunne kalt dem drittunger, hvis de ikke hadde vært så søte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 12:47   #396
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg også er trøtt... Ble sittende oppe med en bok i går kveld, og ble vekket av spysjuk 5-åring klokka 6. :tard:

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 22:27   #397
Troll2
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Troll2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Seriøst, ass!
Vert uten mobil i ett døgn nå!!!!

Engang fant jeg ikke kontrollen til teven. Tror det gikk rundt 5 dager før den kom til rette... hvordan kunne vite at den lå under kontor stolen jeg satt på?!?

Troll2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 22:32   #398
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Troll: Hvordan kan du ha 0 i innlegg og samtidig ha skrevet ett innlegg .
Jeg har fått rødvin i dag for første gang på tretusen år og bør egentlig gå og legge meg siden han jeg deler seng med vekker meg hver time og drar meg i puppen og synes det er helt ok å stå opp kl 04.45 for å se Belgia- Sverige spille håndball.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 22:35   #399
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet hvorfor troll har null i innlegg.... ædda bedda

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 22:37   #400
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sonar: Dele da vel .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.