|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?Anbefaler å sette i litt extencions jeg. Faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?Tusen takk for mange gode innspill! Jeg måtte tygge litt på dette. Siden jeg må begynne å sykle til barnehage/jobb fra i morgen av er det egentlig ikke tidspunktet å utvide morgenrutinen på, men jeg tror likevel at jeg må ta tak i dette.
Dette er akkurat det samme som jeg gjør. Men mitt hår blir ikke fint da, det blir fullt av knuter og floker, en god del hår står rett ut og litt utpå dagen ser det cirka slik ut (bortsett fra skjegget):
Jeg vil også prøve.
Gode tips, jeg har prøvd. Både balsam i tuppene og balsam spray hjelper litt på flokene, men ikke på utseendet. Der andre har en sammenhengende mane er det akkurat som mitt hår deler seg i "slanger", derfor Medusa referansen. Finnes det noen stylingprodukter som fikser dette tro?
Rett nedfor skulderne, og jeg tror det må være relativt likt som ditt med unntak av flokene. Jeg har forsøkt mye rart som frisørene sender med meg, men det eneste som har fungert på mitt hår er saltvannsspray. Men det fikser heller ikke Medusaproblemet, og gjør mitt hår litt vel "frizzy". Jeg kler virkelig ikke kort hår, og dessuten må man vel gå enda oftere til frisør dersom håret er kort?
Skal prøve flette, takk! Tror jeg også skal finne frem silkelaken og -pute fra den verste bekkenløsningstiden. Det skal visst hjelpe.
Blir ikke det litt ekkelt hår? Hvor ofte?
Høres veldig fint ut, bortsett fra det siste der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.Blir ikke det litt ekkelt hår? Hvor ofte? Neida, blir slett ikke klissete. Hos meg blir håret mindre brusete/frizzy og det blir så mykt og fint atte. ![]()
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?
Skjønner hva du mener, jeg har litt slik. Jeg er egentlig godt fornøyd med håret mitt, men det er litt rart, jeg har bare krøller i halve håret, resten av håret er glatt.
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?
Det er sikkert fint på deg, siden du liker det. Nå begynte jeg også å gruble på hvorfor, før trodde jeg at de fleste hadde det slik, men at "alle andre" kan magiske ting med bokser, flasker og føner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?Du Balanse, da. Det er fint. :Overbeviser:
![]() |
|
|