|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva finner jeg i Charlottenberg?Vi skal innom søta bror i morgen - men kjøre en annen rute enn vi pleier, nemlig Charlottenberg i stedet for Svinesund. Siden vi likevel er der tenkte vi å fylle opp fryseren, men hvilke butikker billigst/har best utvalg på kjøttvarer der? Er det noen som har HIPP barnemat? Finner jeg noen barneklærbutikker som selger Albert Åberg tøy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Jeg hadde ikke byttet bort svinesund mot Charlottenberg. Det finnes kun 1 "billig" mat butikk. Det er en forstørret kjøttbutikk der med lite utvalg av kjøtt. Også har dem en senter og der er det dyrere enn Norge nesten.
![]() |
#4 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Men lekebutikken som er i Euroshop matbutikken har stor SALG nå, bare det er verd turen forresten. Vi handle inn alle julegavene til barna nå og tantebarna, alt sammen ble på 1300 Svenske kroner. Super billig. Vi var der siste uke da. Så det er ikke sikkert noe er igjen.
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?
Kjør mot Norge, så ser du stor gult skilt Euroshop. 2 butikken før du kommer deg til Norges grensen.
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Altså sentrum er ca 5 min etter sentere. Kjempe stort senter. Der kan du sikkert gå rundt og vandre. Dem har vinmonopol der om du blir tørst. Fint og rent go dyrt senter.
![]() |
#8 |
*_*
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?De har Semper barnemat på Thon-senteret utenfor Charlottenberg. Det tilsvarer norsk Småfolk, gjør det ikke? Det er godt utvalg i smaker, og de er økologiske. Hvis du kjøper hele brett med glass, er det betydelig billigere enn i Norge - mener jeg å huske.
![]() |
![]() |
#10 |
*_*
|
Jepp. Europa kan være veldig vanskelig å forstå.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, Thon-senteret ligger i den rundkjøringen hvor du må ta til venstre for å kjøre inn til Charlottenberg sentrum. I sentrum ligger det en Konsum-butikk og en ICA-butikk. I senteret ligger en Maxi-mat-butikk. Rett ved grensen ligger Euroshop som har bra kjøtt, men elendig kylling.
![]() |
#12 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Med en gang du kommer hit (ja bor her...) har du Edacharken, mye bra kjøtt, deretter Eurocash (som alle her kaller Euroshop(?)) som i en avistest(VG?) kom en del billigere ut enn Rema1000. I Charlottenberg storsenter har du Maximat. Helt greie priser men dyrere enn Eurocash. Konsum (nesten min nabo...) ligger oppi "gamle" sentrum (Ica er stengt). Av klesbutikker er det H&M, Cubus og Babyproffsen til barn.
T august 04, T februar 08 og T august 10. Sist redigert av Jinx : 08-08-08 kl 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Eurocash var det ja. Godt flere enn meg som ikke gidder å lese skikkelig.
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Eurocash er endel billigere på noe en Maximat, men sistnevnte har et bedre utvalg.
![]() |
#16 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finner jeg i Charlottenberg?Eurocash har Hipp og Konsum har Hipp. Maximat har ikke Hipp. Ihvertfall er det slik på Svinesund/ i Strømstad.
![]() |
|
|