|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Vi holder som sagt på å pusse opp badet nede i kjelleren. Nå har han startet halv ti på søndagsmorgenen med meisel-maskin, og det bråker helt infernalsk.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Etter klokka to. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Jeg forstår absolutt ikke problemet. Gamlingene på sykehjemmet er tunghørte uansett. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Dette hadde eg aldri brydd meg om så lenge det er en ting som skjer en sjelden gong.
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...DA hadde jeg heller tuslet over til gamlehjemmet eller tatt en tlf. og forklart situasjonen og sagt at det blir med denne gangen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Næh, halv ti er da ingenting. Våre naboer (da vi bodde i blokk) startet med slikt arbeid klokka hav syv en søndagsmorgen. Da var vi veeeeldig blide, da. For det hørtes jo helt infernalsk godt i betongblokka vår, skulle tro de holdt på vegg i vegg og ikke to etasjer under oss.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Innearbeid i en enebolig? Da syns jeg det går an.
|
|
|
#11 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Så lenge man ikke bor i blokk eller bolig med 2 eller flere enheter, så kan jeg ikke helt se problemet. I allefall ikke så lenge det er noe som skjer hver eneste søndag.
|
|
|
#12 |
|
re:designer
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Skjærp deg! Det gjør ingenting.. jobba på Broder'n!!!! Kjærketid???? Det var i gamledager det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Jeg forstår i grunnen mannen din bedre enn deg her, Nabojenta. Klart han vil bli ferdig med arbeidet når han bare har maskinen til i morgen tidlig.
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Jeg skjønner deg, jeg faktisk...
|
|
|
#15 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Naboen vår holdt på å bygge garasje, den ene søndagen ville han ikke male før etter kirketid. Neste søndag startet han snekringen kl. 09.00. Kirketid?
|
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Skjønner deg godt, men noen ganger må en faktisk bare få gjort ting. Så jeg forstår også at mannen din bare jobber uten å ta hensyn til andre. Så lenge det ikke er noen vane og er et sjelden tilfelle så kan det jo ikke akkurat være krise. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...Jaså, Nabojenta er ikke helt fornøyd der nede i Bibelbeltet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
fri
|
Det gjorde de helt sikkert. Naboene bor da ikke så nærme, og de på gamlehjemmet står enten opp grytidlig, eller så er de tunghørte |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Det sitter litt betong igjen ved kantene, men det er bare å slå bort med slegge. (som faktisk er veldig gøy, fant jeg ut av igår ...)
Sist redigert av Nabojenta : 20-11-06 kl 09:48. Årsak: Måtte legge inn ett par bilder ... |
|
|
|
![]() |
|
|