Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen min vil ikke høre på fornuft ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 09:40   #19
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min vil ikke høre på fornuft ...

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det gjorde de helt sikkert. Naboene bor da ikke så nærme, og de på gamlehjemmet står enten opp grytidlig, eller så er de tunghørte

Kom dere langt forresten?

Det sitter litt betong igjen ved kantene, men det er bare å slå bort med slegge. (som faktisk er veldig gøy, fant jeg ut av igår ...)

Nå gjelder det bare å få lempet bort alt som ligger løst (pukk, steiner osv) slik at vi kan begynne å legge rør. Ungene hjalp masse. Spesielt Tommy, som er en veldig sterk og arbeidsom gutt! Ble helt himmelfallen av å se ham løfte disse store steinene, med arbeidshansker og øreklokker. Skal finne frem noen bilder av mine flinke gutter ...

Her ser du hvor flinke guttene mine kan være:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00008.JPG (79,4 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg DSC00007.JPG (75,2 KB, 14 visninger)

Sist redigert av Nabojenta : 20-11-06 kl 09:48. Årsak: Måtte legge inn ett par bilder ...
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.