Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % på alle varer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 12:30   #9
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50% på alle varer

Jeg var innom på Fru Lyng i Citypassasjen for en ukes tid siden - 50 % på alt, men utvalget var skralt. Tilbudet gjaldt alt som var i butikken, jovisst, men det var ikke så mye som fantes i butikken. Jeg var interessert i bag til OTH, men disse var behørig ryddet unna slik at de ikke inngikk i tilbudet. Det var én OTH-bag i butikken - ceriserosa, og 4-5 vogner. Ellers var det diverse sengeutstyr til baby, stellevesker (ingen som falt i smak her i gården), vognposer (ukurante farger), saueskinn (men når fullpris er 700 kroner, er det ikke så billig likevel), noe babyleker og diverse vognutstyr. Jeg handlet én ting etter å ha saumfart butikken nøye: myggnetting. Men når fullprisen var 249,-, var det jo heller ikke noe kupp jeg gjorde.

Til dere som ikke har Fru Lyng i nærheten: Dere har altså ikke gått glipp av noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.