Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva synes du: Hot eller harry?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry?
Hot 37 31,62%
Harry 55 47,01%
Dustepoll 25 21,37%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-08, 00:50   #61
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Er tåneglene mine nødvendigvis ekle fordi jeg ikke driver og lakkerer og filer på dem? Jeg synes de ser helt greie ut som de er, men jeg er muligens velsignet med naturlig pene tær?

Tær er i utgangspunktet ganske ekkelt, synes jeg, så manglende stell, smørning og TLC gjør føttene mindre pene, ja.

Gammel 01-08-08, 01:10   #62
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er veldig opptatt av god fothygiene. Det ekleste jeg vet er ekle tær. Spesielt i åpne sko. Skulle vært forbudt, når jeg tenker meg om. Nei til ekle tær i åpne sko!

Er det derfor du har begynt å reklamerer for støvler i signaturen din?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Er tåneglene mine nødvendigvis ekle fordi jeg ikke driver og lakkerer og filer på dem? Jeg synes de ser helt greie ut som de er, men jeg er muligens velsignet med naturlig pene tær?

Dere med naturlige pene tær gjør alt dere kan for å disse oss som ikke har det.
Jeg synes ikke føttene mine er så ille, men jeg har typisk andeføtter, korte og brede.

Gammel 01-08-08, 01:20   #63
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette så i alle fall helt grotesk ut - som en forkrøplet fuglefot eller noe.

Det bildet reagerte jeg også på. Ellers tenkte jeg mer på lengden på neglene enn faregn. Synes lange tånegler ser groteskt ut. *sier hun med avflasset lysrosa neglelakk på tåneglene*

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 01:25   #64
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Det bildet skulle jeg akkurat til å legge inn også! Det må være noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Halve tærne vises, og foten i seg selv er ikke akkurat vakker. Tenk at hun faktisk har slanket den ned i en sånn størrelse med vilje!

Gammel 01-08-08, 01:29   #65
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Det bildet skulle jeg akkurat til å legge inn også! Det må være noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Halve tærne vises, og foten i seg selv er ikke akkurat vakker. Tenk at hun faktisk har slanket den ned i en sånn størrelse med vilje!

Foten? Er det fysisk mulig å slanke føttene?

Gammel 01-08-08, 01:53   #66
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tær er i utgangspunktet ganske ekkelt, synes jeg, så manglende stell, smørning og TLC gjør føttene mindre pene, ja.

Har aldri falt meg inn at tær skulle være ekle. Hvorfor akkurat tærne?

Jeg er lite opptatt av tær, men mine tånegler klippes likevel regelmessig, føttene får til stadighet en omgang med fuktighetskrem, jeg er stort sett ren og pen - det burde vel holde? *litt forundret over tanken på at noen jeg møter skulle synes føttene mine var ekle hvis jeg hadde på sandaler*

Gammel 01-08-08, 11:23   #67
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får føttene stelt hos fotpleier. De er mitt problemområde, og velstelte ben er viktig. Lakk eller fransk manikyr er et must på neglene hvis jeg skal ha åpne sko av noe slag, så uten å si at det er hot eller harry er det for meg et "må ha" om sommeren. Det er hvertfall fem år siden første gang min fotpleier introduserte fransk manikyr på føttene for meg, så det er nok ikke så nytt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 11:25   #68
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen er jo velsignet med naturlig pene ben da, det ser jeg. Fotballen tok mine

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 13:51   #69
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

[quote=Tangina;1109403]jeg la merke til at Ceclile Leganger hadde skrevet artikkelen. Fra håndball til motejournalist?

quote]

Er det virkelig samme Cecilie? Jeg ser ikke for meg henne som moteinteressert overhodet, og sist jeg hørte så studerte hun jo medisin?

Gammel 01-08-08, 22:46   #70
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er det derfor du har begynt å reklamerer for støvler i signaturen din?

Nei, her ser du grunnen til det.

Gammel 10-08-08, 12:46   #71
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg synes det er ganske hot, og det gjorde jeg for 12 år siden også, når jeg fikk fransk manikyr på tærne for første gang. Synes det ser veldig velstelt og pent ut. :savneramerikanskepriserpåpedikyr:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:47   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har korte tånegler, og fortiden er de lakket i rosa metallic. Men normalt lar jeg neglene mine være i fred, bare klipper de.

Gammel 10-08-08, 12:51   #73
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns tånegler er finest når de er korte og naturlige og ikke har lakk av hverken den ene eller den andre sorten på seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:58   #74
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg sperret øynene opp første gang jeg så det, og det er helt uaktuelt for min del da det krever en viss - grøss - lengde på tåneglene. Mine tær tåler ikke lange negler. Når de blir en millimeter for lange og krasjer i skotuppene gjør det så vondt at jeg må til med strakstiltak med neglsaksen...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 15:41   #75
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hverken hot eller harry synes jeg. Kan godt like fransk på neglene på hender. Neglene på tærne samt føttene bør være noenlunde velstelte og da korte negler. Jeg bruker enten bare blank neglelakk eller en helt lys hvit/krem farge.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 15:53   #76
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg føler mer behov for å uttale meg om LENGDEN på tåneglene jeg. For dette blir litt for mye for meg altså. Stakkars Beck som må ligge sammen med dama her. *får "rysj i kropp" med tanken på lange tånegler som skraper mot leggen*

Jeg skjønner ikke poenget med å ha lange tånegler. Det er ekkelt, og blir ikke skoene for små også da?

Gammel 10-08-08, 19:30   #77
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes det er pent, jeg. Men neglene MÅ være adskillig kortere enn det Posh har! Lange negler er bare ekkelt uansett!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 19:40   #78
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett mange føtter med fransk manikyr i sommer, og jeg synes det er skikkelig kvalmt. Ergo er det harry.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:15   #79
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er pent, både på fingre og tær.

Hvorfor er det egentlig så mange (her og IRL) som synes tær/føtter er ekkelt?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:20   #80
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke tær og føtter er ekkelt. Selvfølgelig fins det noen mindre sjarmerende av arten, men det gjelder jo de fleste kroppsdeler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.