|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry? | |||
| Hot |
|
37 | 31,62% |
| Harry |
|
55 | 47,01% |
| Dustepoll |
|
25 | 21,37% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?
Tær er i utgangspunktet ganske ekkelt, synes jeg, så manglende stell, smørning og TLC gjør føttene mindre pene, ja.
|
|
|
#62 |
|
Leser
|
Er det derfor du har begynt å reklamerer for støvler i signaturen din?
Dere med naturlige pene tær gjør alt dere kan for å disse oss som ikke har det.
|
|
|
#63 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bildet reagerte jeg også på. Ellers tenkte jeg mer på lengden på neglene enn faregn. Synes lange tånegler ser groteskt ut. *sier hun med avflasset lysrosa neglelakk på tåneglene*
|
|
|
#64 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Det bildet skulle jeg akkurat til å legge inn også! Det må være noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Halve tærne vises, og foten i seg selv er ikke akkurat vakker. Tenk at hun faktisk har slanket den ned i en sånn størrelse med vilje!
|
|
|
#65 |
|
Leser
|
Foten? Er det fysisk mulig å slanke føttene?
|
|
|
#66 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har aldri falt meg inn at tær skulle være ekle. Hvorfor akkurat tærne?
|
|
|
#67 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg får føttene stelt hos fotpleier. De er mitt problemområde, og velstelte ben er viktig. Lakk eller fransk manikyr er et must på neglene hvis jeg skal ha åpne sko av noe slag, så uten å si at det er hot eller harry er det for meg et "må ha" om sommeren. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Noen er jo velsignet med naturlig pene ben da, det ser jeg. Fotballen tok mine |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?[quote=Tangina;1109403]jeg la merke til at Ceclile Leganger hadde skrevet artikkelen. Fra håndball til motejournalist?
|
|
|
#71 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg synes det er ganske hot, og det gjorde jeg for 12 år siden også, når jeg fikk fransk manikyr på tærne for første gang. Synes det ser veldig velstelt og pent ut. :savneramerikanskepriserpåpedikyr: |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Epikur
|
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg har korte tånegler, og fortiden er de lakket i rosa metallic. Men normalt lar jeg neglene mine være i fred, bare klipper de.
|
|
|
#74 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg sperret øynene opp første gang jeg så det, og det er helt uaktuelt for min del da det krever en viss - grøss - lengde på tåneglene. Mine tær tåler ikke lange negler. Når de blir en millimeter for lange og krasjer i skotuppene gjør det så vondt at jeg må til med strakstiltak med neglsaksen...
|
|
|
|
#75 |
|
X First Lady
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Hverken hot eller harry synes jeg. Kan godt like fransk på neglene på hender. Neglene på tærne samt føttene bør være noenlunde velstelte og da korte negler. Jeg bruker enten bare blank neglelakk eller en helt lys hvit/krem farge. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#77 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Synes det er pent, jeg. Men neglene MÅ være adskillig kortere enn det Posh har!
|
|
|
#78 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg har sett mange føtter med fransk manikyr i sommer, og jeg synes det er skikkelig kvalmt. Ergo er det harry. |
|
|
|
![]() |
|
|