Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 23:45   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Prosjekt gutterom

Kvelden før den første skikkelige jobbedagen.
I morgen og tirsdag er eneste dagene gutta ikke er hjemme og da må jeg ta lekene. De nytter det ikke å få kontroll på når de er hjemme og synser og mener alt mulig.
Man kan da ikke kaste en trehjulet bil må vite !

I morgen skal jeg hente kasser på jobben til svigermor sånn at jeg har noe å sortere i, ikke minst noe å legge klær bort i.
Skal ta bilder før jeg begynner.
Køyesenga er gitt bort til svigers som gjerne vil ha den på gjesterommet sitt. Passet oss yppelig !

Usikker på fargevalg der inne. Det er panel på veggen under skråtaket, resten av rommet er hvitmalte plater (langt fra hvite lenger)
Panelet og også bæringen i rommet som er åpen er mørk marine. Har tenkt å ha alt så lyst som mulig så kan de heller velge fargerike detaljer på hver sin side av romdeleren.
Mye av panelen vil komme som bakvegg i sengene, så jeg tror den også bør bli så lys som mulig, men neppe helt hvit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.