|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
Vaklende
|
![]() Sv: Jeg trenger et fantastisk bilde av James Hetfield
Jeg er aldri helt i balanse, og mandags formiddag er ikke noe unntak. Men James H. som posterboy? Det har aldri slått meg, men jeg har heller aldri vært på M-konsert, så jeg lurte oppriktig. James er bare en av gutta på scenen for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger et fantastisk bilde av James HetfieldNr var jo veldig ikonografisk (kan man si det?) da. Jeg likte ikke det hvor han så ut som Brad Pitt.
![]() |
#29 |
Vaklende
|
![]() Sv: Jeg trenger et fantastisk bilde av James HetfieldNå får vel ikke mine meninger noen kraft lenger, men nr 1 bilde og Amelies djevelbilde var bra, synes jeg. Jeg synes han var litt Brad Pitt på nr 3 også, selv om han var fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Helt konge
|
![]() Sv: Jeg trenger et fantastisk bilde av James HetfieldÅh, James på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
kamelkonsument
|
Not me. Dessverre.
![]() |
#35 |
kamelkonsument
|
Jeg regnet med det, kjære. Men det var sånn en fin anledning til å legge ut et bilde av dette vakre stykke mann. (Som for øvrig er mye mer doable enn James.)
![]() |
#36 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger et fantastisk bilde av James HetfieldSånn rent utseendemessig er James mest doable, men etter å ha sett Some Kind of Monster tviler jeg på at jeg har så mye til over for sutregutten, sånn IRL.
![]() |
|
|