Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Galskap?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 12:54   #21
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Galskap?

Vi har akkurat kjøpt en lignende brukt, til 2500, med skrivebord og skap og bunn, men uten madrass. Kjøpte madrass til 225 på jysk da.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 13:01   #22
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Personlig er jeg ikke så glad i slike senger, så jeg hadde ikke betalt 5000. Men hvis du tror den blir brukt ei stund, så er den nok enkel å selge på Finn etter noen år.

Gammel 11-08-08, 13:06   #23
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på denne typen seng; ungene vokser fort fra dem - ikke nødvendigvis fysisk, men mentalt. Frøkna mi hadde nok elska den da hun var 3-4-5 år, men nå som hun er skolejente hadde hun nok ikke vært like fornøyd.

Gammel 11-08-08, 13:42   #24
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det som er galskap er å bruke penger på ting man egentlig ikke har råd til, har dere 5000 som dere uten problem kan avse til denne sengen så er det ikke galskap. Må dere prioritere vekk noe annet og mer nyttig for å få råd til denne så vil jeg si at det er galskap.

Gammel 11-08-08, 15:33   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er galskap om du har råd til den. Det du derimot bør forberede deg på, er at Snuppa antakeligvis kommer til å synes denne senger er ultrabarnslig når hun er ca. 8 år...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 15:55   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes ikke det er galskap om du har råd til den. Det du derimot bør forberede deg på, er at Snuppa antakeligvis kommer til å synes denne senger er ultrabarnslig når hun er ca. 8 år...

Av den grunn tok vi med kusinen på 10 når størstejenta vår skulle ha ny seng. Kusinen satte standarden og er det store forbildet i alt og ett

Men til spørsmålet: Selvsagt kan du gjøre det hvis du har råd, sengen får du sikkert solgt for hvertfall halv pris når hun går lei. Men jeg hadde aldri strukket økonomien for å gjøre et slikt kjøp, da hadde jeg valgt rimligere alternativer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.