|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Galskap?Personlig er jeg ikke så glad i slike senger, så jeg hadde ikke betalt 5000. Men hvis du tror den blir brukt ei stund, så er den nok enkel å selge på Finn etter noen år.
|
|
|
#23 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på denne typen seng; ungene vokser fort fra dem - ikke nødvendigvis fysisk, men mentalt. Frøkna mi hadde nok elska den da hun var 3-4-5 år, men nå som hun er skolejente hadde hun nok ikke vært like fornøyd.
|
|
|
#24 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Galskap?Det som er galskap er å bruke penger på ting man egentlig ikke har råd til, har dere 5000 som dere uten problem kan avse til denne sengen så er det ikke galskap. Må dere prioritere vekk noe annet og mer nyttig for å få råd til denne så vil jeg si at det er galskap.
|
|
|
#25 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Galskap?Jeg synes ikke det er galskap om du har råd til den. Det du derimot bør forberede deg på, er at Snuppa antakeligvis kommer til å synes denne senger er ultrabarnslig når hun er ca. 8 år... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?
Av den grunn tok vi med kusinen på 10 når størstejenta vår skulle ha ny seng. Kusinen satte standarden og er det store forbildet i alt og ett |
|
|
|
![]() |
|
|