Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser din laminerte liste ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 18:48   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?

Snippa, deg hadde jeg nok kranglet litt mer med. Bortsett fra Thorstvedt og Ljungberg, og så har du jo glemt Gerrard og ...ah, what's his name, den italienske klysa med de fantastiske blå øynene...
Mourinho er barsk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:53   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...ah, what's his name, den italienske klysa med de fantastiske blå øynene...

Cannavaro?

Hva med en hel gjeng italienske landslagsspillere?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:59   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Bi litt, nå. Jeg synes vi beveger oss litt langt unna reglene her.

1) Listen kan kun inneholde fem navn.

2) "Mannen min" kan ikke stå på listen. Den laminerte listen består jo av personer man har lov til å ha seg med mens man er i et forhold. Og av samme grunn...

3) ... bør listen inneholde navn et er vilt usannsynlig at man hadde hatt sjans på. En venninne mener f eks at jeg ikke har lov til å ha Atle Antonsen på min liste, fordi han er for "nær" - altså at det faktisk kunne skjedd at jeg hooket opp med ham. (I wish. )

: purist:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.