Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser din laminerte liste ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 18:55   #101
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?

Jeg kopierer safran og setter Knut Nærum på listen.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:58   #102
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

James MacAvoy

Bono

Roger Taylor, som gjør at jeg fremdeles har en soft spot for trommiser.

Gammel 11-08-08, 18:58   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Går ut fra at hverken Tempest, Michaels eller Simmons er helt din greie?

Ikke helt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:59   #104
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Bi litt, nå. Jeg synes vi beveger oss litt langt unna reglene her.

1) Listen kan kun inneholde fem navn.

2) "Mannen min" kan ikke stå på listen. Den laminerte listen består jo av personer man har lov til å ha seg med mens man er i et forhold. Og av samme grunn...

3) ... bør listen inneholde navn et er vilt usannsynlig at man hadde hatt sjans på. En venninne mener f eks at jeg ikke har lov til å ha Atle Antonsen på min liste, fordi han er for "nær" - altså at det faktisk kunne skjedd at jeg hooket opp med ham. (I wish. )

: purist:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:01   #105
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Slash:

Finnes det bilder av han uten alt det håret i ansiktet?
Jeg tror faktisk jeg aldri har sett ansiktet hans.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:01   #106
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Xian: ikke vær så kjip, da....Regler er til for å brytes

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:02   #107
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian, vi kan jo ikke telle her på FP, det er allerede bevist i "fem album"-tråden. Ellers er jeg enig med deg, sånn sett bort i fra at jeg selvfølgelig nekter å gå med på at ikke James og jeg skal leve lykkelig alle våre dager. Eller Johnny. Eller Russell.

Gammel 11-08-08, 19:20   #108
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg er ikke helt klar for å laminere ennå, men en foreløpig liste er som følger:

- Colin Firth
- John Hannah
- James Nesbitt

Om noen lurer på om jeg har en greie for briter? Jeg??

There are more to come, men da må jeg tenke litt først...

Arran og jeg bør ikke gå på sjekkern sammen.

Og her er et bilde til:

Peter Krause

Gammel 11-08-08, 19:20   #109
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Brett Michaels:

Åh! Han har jo hatt sånn finne se dame-show på amerikansk TV nå! Kanskje det er håp for deg? Jeg vet ikke om han fant seg noen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:24   #110
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Brett Michaels hadde sett bedre ut uten, eh, rosa leppestift.

Og ja! Maldini er det han heter, han italieneren!

Egentlig for glatt etter min smak, men ...heh. Jeg er svak. :selvinnsikt:

Gammel 11-08-08, 19:25   #111
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Mannen (sorry, men han er finest )
2. Brandon Lee i The Crow
3. Brad Pitt i Interview with the vampire
4. En ganske ukjent skuespiller ved navn Billy White
5. Colin Firth

Nam-nam!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:26   #112
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Robert Buckley

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:28   #113
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

4. En ganske ukjent skuespiller ved navn Billy White

Han her?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:29   #114
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Han her har vært laminert siden tidlig 80-tall, og kommer til å være det når jeg er 90 år også.

Skal rote frem noen andre også.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:30   #115
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interessant tråd-mange med god smak her.
Min liste ser slik ut...tror jeg...

De to første vingler jeg litt mellom, når det gjelderJack N, snakker jeg om den yngre utgaven. De to siste plassene er usikre, ikke klar for laminering ennå

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:30   #116
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ligg unna, rine. Dette har jeg forklart deg før.

Gammel 11-08-08, 19:34   #117
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anthony...

Gammel 11-08-08, 19:44   #118
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Lars Bom

Mads Mikkelsen

Jon Bon Jovi

C. Bale

Jokke Berg

Rekkefølge tilfeldig!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:48   #119
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Han her?

Hehe, sorry, skrivefeil, han heter Billy Wirth og ser slik ut:

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 19:54   #120
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Morrissey:

Brian Molko:

Jonathan Rhys-Meyers:

Gael Garcia Bernal:

Nina Persson:

Daniela Sea:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.