Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pupp i hånd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Din puppestørrelse
A 18 9,28%
B 35 18,04%
C 38 19,59%
D 32 16,49%
DD 13 6,70%
E 22 11,34%
F og større 36 18,56%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 13:34   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pupp i hånd

Jeg har 75DD, og mine er ganske små, passer fint i ei hånd (spesielt etter jeg har fjernet løshuden ).

Sist redigert av Dixie Diner : 08-08-08 kl 14:01.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:48   #62
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Etter sommarens undertøysbutikk-boom her inne ane det meg at gjennomsnittscupen til FP-jentene har stege betraktelig.

Du har vel laget en poll?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:27   #63
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Mine hender vokser med oppgaven, tror jeg. For når dama spør om hun har for små/store pupper, så er de alltid perfekte, og passer helt utmerket i hånda. Og puppestørrelsen har vel variert mellom B og DD, tenker jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:16   #64
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja ... i det merket jeg bruker nå harjeg 75 DD
å jeg har IKKEstore pupper. Tror jeg trenger 75 c i H&M bh`er.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:35   #65
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Da jeg var yngre og slankere hadde fikk jeg høre at jeg hadde en håndfull.
Nå har jeg litt mere kan man si... F cup.

Gammel 08-08-08, 22:38   #66
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det bekrefter det jeg alltid har sagt når det blir snakk om "hva menn liker" når det gjelder pupper: Store, små, spretne, duvende, whatever:

Menn liker best de puppene de får lov til å ta på.

"En håndfull" er et søtt og sjarmerende sjekktriks.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:38   #67
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puppene mine har vært fine B'er siden 1987.

Før den gang var det ene brystet E og det andre brystet F.

Gammel 09-08-08, 00:23   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde et deprimerende besøk på en ordentlig bh-butikk i dag. Damen konkluderte med at jeg er en 75 G. Jeg rakk å prøve noen, og konkluderte med at hun nok hadde rett med størrelsen. Vi fant ingenting før knerten syntes nok var nok.

Jeg håper inderlig at de blir litt mindre når jeg slutter å amme. Ryggen min tåler ikke dette, og det er umulig å finne klær.

De er definitivt mer enn en håndfull.

Gammel 09-08-08, 19:48   #69
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Gud gav mannen to hender fordi kvinnen har to pupper. Sånn er det.

Gammel 09-08-08, 19:57   #70
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(75)C (noen ganger 70 og noen ganger D). Nei, jeg har ikke hørt det uttrykket før. Mine er i hvert fall større enn min hånd (og jeg har lange fingre).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 19:57   #71
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Pga denne tråden måtte jeg be mannen min prøve (dog med en push up-bh på…). Det så ut som de passet veldig greit inn i hendene hans. Jeg har 70 og 75 c og d, varierer litt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:04   #72
Fia
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Fia har et hav av muligheter foran seg
Standard

C-cup og de passer som hånd i hanske i en passe størrelse hånd.

Fia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:27   #73
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

75DD her, og min mann synes de er perfekte

Gammel 10-08-08, 22:02   #74
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

D - har aldri hørt det nei.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 17:29   #75
Gammel bruker
Passiv

Standard

Mannen min får begge puppene mine i en hånd.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 18:50   #76
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Mannen min får begge puppene mine i en hånd.

... de kaller ham bare 'Spaden'.

Gammel 11-08-08, 22:21   #77
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... de kaller ham bare 'Spaden'.

Takk og pris så er han en selverklært rumpegutt.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:23   #78
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Han! Ikke du! Hender som spader, kapisj? To pupper i en hånd?

Gammel 11-08-08, 22:41   #79
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Han! Ikke du! Hender som spader, kapisj? To pupper i en hånd?

Hans hender er store som spader, men puppene mine er unektelig plommesmå likevel. Jeg ser for meg at de vil se ut som tomme, flate kremmerhus den dagen jeg er ferdig med å amme.

Det er jammen fint at rumpen min er så snasen.

Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 11:09   #80
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Takk og pris så er han en selverklært rumpegutt.

Akkurat det ville jeg ikke ha skrytt av....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.