Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 09:10   #221
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Jeg savner en drops som heter God gammeldags blanding, likte alle dropsene oppi der.

Og så en til, husker ikke navnet på den, men den kom i en pappeske og hadde fyllte drops oppi. Kjøpte den spesielt til jul.

Gammel 13-08-08, 09:33   #222
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Aldri! Det er min barndom vi snakker om her altså. Jeg vedder på at den store tvisten i arveoppgjøret etter mine foreldre kommer til å stå om de 10 eskene med Tuppen & Lillemor, Hjerterevyen og Starlet.

Da kommer jeg og tilbringer en langhelg på loftet ditt. Tar med sovepose og lommelykt.

Gammel 13-08-08, 09:39   #223
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da kommer jeg og tilbringer en langhelg på loftet ditt. Tar med sovepose og lommelykt.

Det hadde vært knallbra! Og smågodt da, det hører også med.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 10:00   #224
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det hadde vært knallbra! Og smågodt da, det hører også med.

Selvfølgelig! En stor pose med gammeldags Bugg, Riegel sjokolade og en boks med Lovebrus. :i himmelen:

Gammel 13-08-08, 10:15   #225
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

en boks med Lovebrus. :i himmelen:

Mener du Kiss? Den var fantaastisk!! Rosa 0,5 litersboks (tror jeg?) med bilde av røde kysse-lepper på. Brusen var rosa også. Ååååh!! *savne*

Gammel 13-08-08, 10:20   #226
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

HVOR???

De selger den på 0,33-flasker stort sett i alle butikker. I sekspakninger. Men brusen er gul da, ikke rosa slik som den gamle (men den gamle het vel Kiss, eller?). Men den smaker helt likt. Naaam!

Gammel 13-08-08, 10:25   #227
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Brus-mimring:

http://forum.kvinneguiden.no/lofiver...p/t165641.html

Gammel 13-08-08, 10:57   #228
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ååååå, nå kom jeg på Pommac Dødsgod brus. Jeg tror man får kjøpt den i Sverige fremdeles, men det spørs om den hadde vært like god nå.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 11:03   #229
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Pommac-isen savner jeg veldig. Hadde dilla på den som barn. Husker ikke brusen.

Gammel 13-08-08, 12:20   #230
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ååååå, nå kom jeg på Pommac Dødsgod brus. Jeg tror man får kjøpt den i Sverige fremdeles, men det spørs om den hadde vært like god nå.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Pommac-isen savner jeg veldig. Hadde dilla på den som barn. Husker ikke brusen.

Begge disse- og den mørkorange saftisen som het Kakse!! NAM NAM!!

Gammel 13-08-08, 12:21   #231
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Forøvrig savner jeg mange av isene på denne plakaten.
Spesielt Iceburger, som var min favoritt. Jeg hadde faktisk glemt M.A.C. Black Orange, den var også dødsgod! Og Splitt. Og Sorte Bill. Og Maxi Krone.

SORTE BILL..

Gammel 13-08-08, 12:41   #232
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SORTE BILL..

I mangel av Sorte Bill blir det softis med lakrisstrø i ny og ne. Og så leste jeg i en annen tråd her at i Sverige selger de lakrissaus til å ha på is. Må kjøpe neste gang jeg drar en tur. Det blir til og med kanskje til helgen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 14:03   #233
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

WHAT?

Ja, et sånt potetgull som kom i ... ... ... kan det ha vært 97-98? Det forsvant gasnke fort, tror jeg, men jeg har savnet det siden.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 14:07   #234
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

I mangel av Sorte Bill blir det softis med lakrisstrø i ny og ne. Og så leste jeg i en annen tråd her at i Sverige selger de lakrissaus til å ha på is. Må kjøpe neste gang jeg drar en tur. Det blir til og med kanskje til helgen.

Yess! HjemIs- bilen har lakrisis! Men den kjører ikke her vi bor..

Gammel 13-08-08, 15:03   #235
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yess! HjemIs- bilen har lakrisis! Men den kjører ikke her vi bor..

De var utsolgt da jeg prøvde å kjøpe. Men jeg kan prøve igjen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:46   #236
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

i går fant jeg micr popkorn med smør weee
men var ikke kims eller maarud. var en "mann" på pakken. Fant dne på bunnpris.

Så ja jeg er vist blind

Gammel 14-08-08, 18:45   #237
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Savner rakettisen jeg, den var så goood

Gammel 14-08-08, 23:19   #238
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Iset: Love brusen er gul ja, selges både i halvlitersflasker og glassflasker.
Det er ikke samme greia som kiss brusen selv om de smaker ganske likt.

Jeg blir bare surere og surere av å lese denne tråden når jeg blir minnet på alt jeg savner. *sukk*

Gammel 14-08-08, 23:34   #239
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Salte lakrissnører. Blå pakke med elefant på. Borte vekk
Nå har de bare søte lakrissnører og jordbærsnører tilbake.

De har saltlakrissnører i Danmark Kjøpte noen poser i Køben i sommer og koooooste meg
Savner masse av det som er skrevet om her. Saltlakris Hubba Bubba...
Og Tuppen og Lillemor, og Starlet Jeg kan ta med meg masse blader på overnattingstur, Monsoon og aC!

Gammel 14-08-08, 23:34   #240
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Swiffer Magic eraser.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.