|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Dresser - atter en gangJeg har startet årets jakt på dresser til gutta.
|
|
|
#2 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dresser - atter en gangLassie er produsert av Reima (undermerke). Kanskje Babyshop?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dresser - atter en gangCubus hadde i hvert fall i fjor, for vi var svinheldige og fikk kjøpt dress til lillebror for snaut 200,- som skulle være vann og vindtett. Håper det stemmer |
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dresser - atter en gangJeg fant noen fantastiske Lassie votter på Barnas hus i fjor vinter, de sluttet derimot og føre merket. De eneste jeg vet om som skal ha det er Cubus. Men jeg fant ikke "mine votter". |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Dresser - atter en gangJo de var litt tyngre, men ikke avskrekkende. Dessuten er han ikke så liten lenger at det er like viktig. At dressen er lettest mulig er viktigst når de er riktig små synes jeg. |
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dresser - atter en gangLassie tec skal definitivt sjekkes ut!
|
|
|
#10 |
|
Fornøyd
|
Sv: Dresser - atter en gangNå er jeg veldig lettet. Kveldens prøverunde viste at jeg kun trenger å kjøpe 1 ny dress nå i høst. Begges vinterdresser passet fint ennå, og 3-åringens høstdress likeså. Altså må jeg bare finne en vår/høstdress til halvannetåringen. Penger spart, i denne omgang. Og så skal jeg være lur og opprette en sparekonto til slike ting, da slipper man at en blakker seg helt når en trenger å fylle på med klær og utstyr.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dresser - atter en gangHer selger de Jonathan , men de har ikke oppdatert siden sin med årets dresser . |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dresser - atter en gangJa den siden har jeg sett, den var jo ikke mye til hjelp. Jeg kan jo sende dem en mail og spørre…
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Dresser - atter en gang
Den får du kun kjøpt på nett - desverre, og det er bare en forhandler som jeg vet om. |
|
![]() |
|
|