Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge på veske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 20:50   #1
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken farge på veske?

Var i byen idag og vindusshoppet til meg selv. La av en grå ullkjole med innslag av sorte striper og knapper, en grå cardigan og ei sort stor veske. Men har begynt å tenke på om jeg egentlig vil ha sort veske til antrekket, de hadde samme veske i en dyp lilla/burgunder farge.

Denne cardiganen:

Finner ikke noe bilde av kjolen og veska, men kjolen er i den grånyansen, litt mørkere. Skal ha sort, tykk strømpebukse under kjolen.

Siden jeg ikke finner bilde av veska, har jeg funnet fargen iallefall:

Jeg tenker litt på bruken av veska, jeg har mye mørke klær, så sånn sett så vil vel veska passe uansett farge.
Men hva tror dere? Skal jeg bryte med annen farge på veska eller skal jeg safe med sort? Skal forresten ha sorte "bestemorskoletter" til.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:56   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken farge på veske?

Hvor fant du ullkjole?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:03   #3
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor fant du ullkjole?

H&M. Ikke ren ull, men ullblanding. Kjentes veldig god og varm ut.

Gammel 13-08-08, 22:25   #4
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Hadde valgt lilla/dyp burgunder veske! Lekkert til grått og bryter opp litt. Og du har kanskje noen sorte vesker fra før også?

Gammel 13-08-08, 22:29   #5
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Hadde valgt lilla/dyp burgunder veske! Lekkert til grått og bryter opp litt. Og du har kanskje noen sorte vesker fra før også?

Opp til flere ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.