Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alternativmessen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 02:09   #1
tutta
Passiv

Standard

Alternativmessen

Flere enn meg som har vært der??

Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:05   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativmessen

Jeg hadde tenkt meg en tur i går men måtte droppe det da jeg fremdeles ikke er helt frisk. Var der i fjor også.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:22   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg misunner alle som bor i nærheten. Alternativmessen her er ikke så stor, men grei nok. Jeg elsker Skaldeman og hadde SÅ lyst å gå på foredrag, men jeg bor for langt unna.

Gammel 20-11-06, 00:00   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hadde det ikke vært for at vi var bortreist i helgen skulle jeg virkelig ha tatt meg en tur.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 01:03   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ka du tru?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 01:13   #6
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ka du tru?

Ja

Neida Vet at du aldri ville satt dine ben der.

Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 01:15   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, nå høres jeg skikkelig vrang og høyhest ut da. Det verste er at jeg nok ikke hadde tatt skade av en tur for å titte litt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 16:30   #8
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Huff, nå høres jeg skikkelig vrang og høyhest ut da. Det verste er at jeg nok ikke hadde tatt skade av en tur for å titte litt.

Neida. Mye bra på messen,men mye å styre unna også. Finnes tid og sted for alt Noe blir litt vel mye for meg

Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 18:28   #9
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært der en gang. Det er 3 år siden.

Det er mye rart. Man får gå der med sånn passe skepsis. Noe tror jeg på, men det er mye rart også da.......

Miss Norway: Litt åpent sinn skader ikke Kan jo være noe som du kan bruke i legepraksisen din F.eks. så jeg noe slags indianerhealing der. Hun som gjorde det hoppet rundt og laget merkelige lyder og så ut som hun grov seg ned i "pasienten" sin...... goosj.... Hvis du hadde begynt med det så hadde du sikkert kommet i avisen

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.