Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til fin dongeri med litt høyt liv

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 22:05   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Tips til fin dongeri med litt høyt liv

som du ikke får kjerringrumpe i!!!
Trenger en som holder valkene inne slik at jeg ikke blir seende ut som en muffin.
Liker rette eller bootcut i benet.

Gammel 14-08-08, 22:41   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt liv

*abonnerer*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 22:46   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Levis har noen som er litt høye i livet, med litt stretch og bootleg. 515 heter de.

(Og jeg selger et par i 38/40, om du vil prøve billig før du investerer. )

Gammel 14-08-08, 22:48   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt 2 par på VIC nå i sommer.
En mørk og en lys. Passe høye i livet og mannen sier nå at jeg får fin rumpe i dem så da er de vel ikke kjerring..
Tror merket heter Victoria og prisen varierte fra 399 eller 499 og til 699. Jeg fikk kjøpt de på salg og slo til med 2 når jeg først fant noen gode som ikke var så lave at valker ramlet ut og ikke var "hønelave"...
Simple Wish har også bukser som er passe høye i livet.

Gammel 14-08-08, 22:54   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg kom over ei side som heitte noko som "notyourdaughtersjeans", men finner den ikkje igjen

Gammel 14-08-08, 23:37   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Oi, denne tråden må jeg også abonnere på, ja!

Fordums Pop In hadde fiiine jeans av den typen i merket Architect, men jeg vet ikke om de har dem fremdeles nå da de er kjøpt opp av Voice of Europe.

Gammel 14-08-08, 23:52   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Acne LUV, er en kul jeans med høyt liv. Den sitter fint!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 11:04   #8
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

takk, men jeg bruker str. 36 . Det er bare så fordømrende at når de er riktige i rompa og beina så henger babyvalken over.. Idag går jeg faktisk med ei mammabukse selv om jeg ikke er gravid. Jeg kjøpte den brukt her inne i påvente på at jeg håper jeg blir SNART gravid med tredjemann. Men den er jo deilig nå og faktisk

Gammel 15-08-08, 11:07   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg kom over ei side som heitte noko som "notyourdaughtersjeans", men finner den ikkje igjen

Her?
http://www.notyourdaughtersjeans.com/

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 11:17   #10
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Her?

Ja det kan man jammen si. Linningen på dem så faktisk ubehagelig ut. Ikke var de pene heller

Gammel 15-08-08, 11:23   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Levis har noen som er litt høye i livet, med litt stretch og bootleg. 515 heter de.

Bilde?

Gammel 15-08-08, 17:26   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Her?

.com Bergensis, .com.

Men de buksene er ikke heldig for noen kropper, da får man ihvertfall kjerringrumpe. Hva mener du med høyt liv da Trulte? Under hoftekammen, over hoftekammen eller til navlen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 18:21   #13
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

.com Bergensis, .com.

Men de buksene er ikke heldig for noen kropper, da får man ihvertfall kjerringrumpe. Hva mener du med høyt liv da Trulte? Under hoftekammen, over hoftekammen eller til navlen?

Akkurat så høyt at du får babyvalken inn i buksa. Akkurat under navlen? Kanskje til og med hakket lavere. Men at man virkelig unngår i samme slengen å vise halve rompa bar.

Gammel 15-08-08, 18:36   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ikke bare velge Mom Jeans først som sist?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 19:55   #15
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Akkurat så høyt at du får babyvalken inn i buksa. Akkurat under navlen? Kanskje til og med hakket lavere. Men at man virkelig unngår i samme slengen å vise halve rompa bar.

Det finnes da haugevis av sånn bukser nå. Typiske ungdomsbutikker har mye forskjellig. Bikbok, JC o.l Eller er du ute etter et mer voksent kremt, kjerring snitt?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 20:19   #16
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det finnes da haugevis av sånn bukser nå. Typiske ungdomsbutikker har mye forskjellig. Bikbok, JC o.l Eller er du ute etter et mer voksent kremt, kjerring snitt?

Har kjøpestopp nå, så går ikke i butikker. Men det er jo ikke så lenge til januar, så jeg samler meg litt opp *jeg trenger, men ikke strengt nødvendig liste* til da.

Gammel 15-08-08, 20:26   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sass & Bide har jeans som er høye i livet. Den jeg har på meg nå (Hulsey Strutter) går opp til navlen.

Gammel 15-08-08, 20:43   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MuadDib tipset her om Gant jeans, og de passer ihvertfall meg perfekt. I sommer har jeg kjøpt fire par i varierende lengde (), de er høye nok til ikke å være fjortis, men lave nok til ikke å være kjerring. Trøster meg med at de ihvertfall var på salg, fra 50-70% nedsatt...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 17:20   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

abonnerer

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 18:25   #20
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

jeg har kjøpt disse på cubus som jeg er veldig fornøyd med, men de er ganske tettsittende -vet ikke om det er det du er på utkikk etter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.