Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken kaffe drikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 09:49   #61
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kaffe drikker du?

Luxuryserien til Coop eller Løvbergs (kjøpt i Sverige eller på Ikea) på presskanna og div kaffesorter fra Kaffebrenneriet på Espressomaskinen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:54   #62
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sier som Skilpadda: Brun Bali.
Ellers er jeg glad i mørkbrent kaffe. Og den skal gjerne være litt sterk.

Kjøper jeg kaffe ute blir det som regel latte eller cappucino.

Kaffen smaker best fra presskanne. Eller skikkelig god gammeldags kokekaffe fra kaffekjele.
Og pulverkaffe smaker bare godt hvis jeg er skikeligskikkelig kaffetørst.

:kaffekjerring:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 10:15   #63
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thalia har fått meg til å ønske at jeg drakk kaffe. Et virkelig flott innlegg!

Gammel 15-08-08, 10:23   #64
premiumsen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2007
premiumsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

På kafe.....

premiumsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 11:24   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thalia: Jeg har også noen sånne kaffeøyeblikk. Altfor sterk termokannekaffe og en Lucky (ynnsjyll) når man er svett og møkkete og har jobbet lenge midt på natta sammen med roadier.

Pulverkaffe sammen med bestemor når hun forteller om sine opplevelser som journalist i Kambodsja og Vietnam.

Pappas slumpe-filterkaffe sent på kvelden sammen med engelsk krim på TV.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 11:39   #66
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Friele filterkaffe liggende, samt en Cemo gourmet, Java spesial: En klassiker- litt søt med nyanser av nøtter, krydder og vanilje.

Friele liker jeg absolutt ikke, men tror dere den gourmeten kan smake bra?

Vil bli kaffekjærring!

Gammel 15-08-08, 11:52   #67
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker stort sett Nespresso sine kapsler, men kjøper inn litt press-kanne-kaffe innmellom. Bruker det som faller meg inn der og da

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 22:11   #68
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker traktekaffe på jobb, presskannekaffe (eller rettere sagt brygger fra Eva Solo) hjemme. "Egentlig" kjøper vi Friele Fair Trade, men jeg er svak for Blå java, og kjøper en del av den og maler sjøl.
IKEA har fått hele kaffebønner som er Fair Trade-merket, men jeg synes ikke den var så god.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.