|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenMarrakesh? Den er grå/brun og veldig fin, synes jeg.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenJeg malte en vegg i Frihet fra Lady i går, og det ble totalt skivebom for oss i allefall. Den er en lyslyslys blå.Den ser mye finere ut på fargekartet enn den egentlig er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
♡
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenNå har laget "fargelapper" med Valmuefrø, Hvit te og Delikat fra Jotun NOW. Et sett på veggen med mest lys og et sett på den mørkeste veggen. I kveldslyset leder Delikat. Vi får se i morgen og i dagene som kommer.
![]() |
#26 |
♡
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenMale skal vi, for det er dype sår i veggen der det tidligere lå gamle ledninger.
![]() |
#27 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenVi gikk fra Lys Toscana (varm beige) til skumring i stuen, og det ble utrolig mye lysere! Skumring har vel ingen andre tilsetningsfarger enn sort om jeg ikke husker feil, og er dermed "ren". (Har hatt mislykkete forsøk på hvit brukket med rødt, gult eller blått ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenDu kan be de om å blande fargen du ønsker med halv farge oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenJeg hadde malt begge stuene i samme farge for å få helheten. En av de to øverste synes jeg var finest. Den mørkeste er nydelig, men du vet best om rommene tåler så mørk farge. :forferdelig lei av hvitt: Jeg har forelsket meg helt i mer farger på veggene. Jeg liker å kalle det fløtefarger, noen som skjønner hva jeg mener? Extreme housemakeover bruker mye av disse fargene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenHer er bilde av gangen vår på fjellet:
![]() |
![]() |
#32 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenJeg synes den mørkeste var alt for mørk :blanderseg:. Jeg vil forresten anbefale deg fargen Skagen med dobbelt så mye hvitt som det skal være. Den er nydelig! Det blir en deilig varm lys gråfarge.
![]() |
#33 |
♡
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenJeg heller mot den øverste, Delikat, men er ikke helt fornøyd med noen av fargene og er glad for fargelapper. Tror jeg skal prøve noen av deres forslag.
![]() |
#34 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenHer er fargen vi har på det nordvendte rommet, som har mindre lys enn resten av leiligheten. Fargen er valmuefrø med to hakk mere hvitt i. Tror ikke den har noe eget navn, denne fargen. Fargekode: S2502-Y (Valmuefrø har S4502-Y)
Sist redigert av Miss Norway : 16-08-08 kl 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenJeg synes den nederste av "fargelappene" var utrolig fin! Den er avdempet, varm og passer til alt av evt. accentfarger. Hva heter den?
![]() |
#37 |
♡
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuen
Perfekt! Jeg kjøper ny fargeprøve med den i morgen!
![]() |
#38 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hjelp til farge på veggen i stuenAv de fargene du hadde prøvemalt med ville jeg valgt den nederste. Den i midten synes jeg ble for mørk og hard.
Jeg tror det er Skagen vi har i stua. (Malte for 8 år siden, så jeg husker ikke helt.) Jeg liker fargen fremdeles. Nydelig og lyst, men ikke blasst. Synes det er et ørlite varmt lillaskjær i gråfargen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|