Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har jeg bestilt nye navnelapper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 14:21   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg bestilt nye navnelapper

Det er ikke så mye klær som blir merket lenger men disse klistrelappene er veldig kjekke å ha. Og de klistres også lett på uteklærne, sko og andre ting. Hadde fortsatt en del til å stryke på igjen så denne gangen bestilte jeg kun klistremerker. De er veldig raske med leveringen så regner med at jeg får de om et par dager.

www.navnelapper.no

Har brukt de i alle år og er veldig fornøyd.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 14:32   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper.

Raske ja, uhyggelig raske
Bestilte onsdag kveld, og fredag var de i posten.
Bestilte kun klistrelapper jeg også.

Gammel 17-08-08, 14:34   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Bra navnelapper og sørvis, ja, men jeg gleder meg uansett ikke til den bunken med hjemmestrikkede klær jeg må stryke lapper på

Gammel 17-08-08, 14:43   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Gajamor: jeg har brukt klistrelappene fra www.navnelapper.no inni barnas hjemmestrikkede plagg også. Har fungert så fint så.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:26   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da fikk jeg også bestilt. Takk for påminnelsen. Greit å få merket klærne til skolegutten.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:28   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Da fikk jeg også bestilt. Takk for påminnelsen. Greit å få merket klærne til skolegutten.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:49   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Nå er jeg også i ferd med å bestille. Så lurt! Men, kan man bruke klistrelappene på vanlige klær uten at de faller av i vask? Er usikker på om jeg skal ta bare klistremerker, eller en kombinasjon av klistre- og påstrykbare lapper.

BM: Hater å stryke.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:50   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det er ikke så mye klær som blir merket lenger men disse klistrelappene er veldig kjekke å ha. Og de klistres også lett på uteklærne, sko og andre ting. Hadde fortsatt en del til å stryke på igjen så denne gangen bestilte jeg kun klistremerker. De er veldig raske med leveringen så regner med at jeg får de om et par dager.

www.navnelapper.no

Har brukt de i alle år og er veldig fornøyd.

Får du prosenter av salget eller, Estrella?

Forresten helt enig med deg. Slike klistremerker er kjempeflotte. Vi klistrer de på alt mulig. Har til og med klistra de på ting som har blitt vaska i oppvaskmaskina og de sitter blegg. Takk for påminnelsen, har ikke flere igjen og må bestille nytt.

Gammel 17-08-08, 15:55   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg bestilte i går

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:57   #10
livit
Duracell

livit sin avatar

livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nå er jeg også i ferd med å bestille. Så lurt! Men, kan man bruke klistrelappene på vanlige klær uten at de faller av i vask? Er usikker på om jeg skal ta bare klistremerker, eller en kombinasjon av klistre- og påstrykbare lapper.

Jeg har strøket disse på alt av klær og de fleste har holdt bra. Du må bare stryke de ordentlig på, dvs holde strykejernet hardt nok nede lenge nok. Jeg har bare positivt å skrive om disse navnelappene, har bestilt de siden guttungen begynte i bhg for over 7 år siden og jeg synes de har blitt bedre og bedre. Klistrer de ogå på alt fra nintendo ds-spill til kakefat

Jeg får desverre ikke prosenter av salget

Gammel 17-08-08, 16:17   #11
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi bruker merkelapper fra www.sabo.no

Det er vevde navnebånd som jeg fester med taggit.
Da kan jeg ta av lappen når plagget er ferdig brukt, og kan feste lappen på nytt plagg.
Veldig fornøyd med disse.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 16:18   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en ladning med klistrelapper i posten for noen dager siden. Jeg har helt sluttet og bestille strykelapper og kun klistrer. På klær som vaskes, særlig jakker så kan det falle av i vask, men jeg klistrer bare på en ny i tilfelle. *lat*

Mannen sin kommentar når han så regninga på at jeg hadde bestilt en haug til alle ungene var at det firma må tjene penger som gress. Tar dem sikkert nøyaktig 2 minutter og printe det ut på sånne lapper. Egentlig kunne en vel gjort det selv også kanskje?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 16:21   #13
livit
Duracell

livit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg fikk en ladning med klistrelapper i posten for noen dager siden. Jeg har helt sluttet og bestille strykelapper og kun klistrer. På klær som vaskes, særlig jakker så kan det falle av i vask, men jeg klistrer bare på en ny i tilfelle. *lat*

Mannen sin kommentar når han så regninga på at jeg hadde bestilt en haug til alle ungene var at det firma må tjene penger som gress. Tar dem sikkert nøyaktig 2 minutter og printe det ut på sånne lapper. Egentlig kunne en vel gjort det selv også kanskje?

Tror ikke gubben gidder å se på regninga her jeg... Men jeg er jo enig da - klistrelappene kan man sikkert klare å printe selv men det må jo være en spesiell type man bruker til å stryke på klær

Gammel 17-08-08, 16:22   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jepp, det går fint. Jeg tror vel aldri at vi har opplevd at en merkelapp har falt av. På klær fester man bare merkelappen på vaskelappen foreks. Og dresser ol. har jo ofte et "felt" til navneskriving som man kan klistre på lapper.
Vi har ikke strykejern, for å si det slik.

(De har forresten ikke falt av verken i vaskemaskin eller oppvaskmaskin, man kan jo klistre på matboksen osv. også.)

Sist redigert av Aminta : 17-08-08 kl 17:19.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 16:26   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

vi har bestilt fra www.presis.no. det er klistrelapper som tåler vaskemaskin. men jeg syns de var litt dyre! nå har vi bestilt nok til resten av oppveksten til begge, da håper jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 16:31   #16
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Takk for påminnelsen Estrella, nå har jeg også bestilt .

Gammel 17-08-08, 17:47   #17
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestilt her. Har bestilt her flere ganger. Rimelig, ingen porto, kjapp levering.

Gammel 17-08-08, 18:41   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jepp, det går fint. Jeg tror vel aldri at vi har opplevd at en merkelapp har falt av. På klær fester man bare merkelappen på vaskelappen foreks. Og dresser ol. har jo ofte et "felt" til navneskriving som man kan klistre på lapper.
Vi har ikke strykejern, for å si det slik.

(De har forresten ikke falt av verken i vaskemaskin eller oppvaskmaskin, man kan jo klistre på matboksen osv. også.)

Går supert med bare klistrelapper. Gjør som Aminta og klistrer på vaskelapp etc.
Tror jeg har strøket på to/tre av lappene (men det er i krisetilfeller når jeg er tom for de andre)

Gammel 17-08-08, 18:52   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg endelig bestilt også. Takk for påminnelsen. Har hermet etter der Tertit har bestilt denne gangen.

Gammel 17-08-08, 19:13   #20
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for påminnelsen, vi holder på å gå tom. Bestilte bare klistrelapper, orker ikke stryke.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.