|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg har det, synes ikke det var noe spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg har aldri kysset en jente, men føler meg ganske vill og gal allikevel. For meg så virker det litt gammeldags at det å kysse noen av samme kjønn skal være spesielt oppsiktsvekkende, eller noe man bør angre på at man ikke har gjort. Jeg har sikkert gått glipp av gode kyss både fra menn og kvinner. Seksuell retning spiller selvsagt også inn, jeg har aldri følt et snev av lyst til å kysse en kvinne og da kan jeg liksom heller ikke se at jeg har gått glipp av noe.
![]() |
#24 |
Live and let live
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"
Enig.
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Det hadde aldri vært i mine tanker engang, men jeg ble altså kysset av en jente for et par år tilbake. Jeg ble veldig overrasket over at jeg likte det så godt som jeg gjorde.
![]() |
#27 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pussig. Fraværet av snopp er ett av mine absolutte kriterier.
![]() |
#30 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jada
![]() |
#31 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kysser verken mamma eller venninnene mine på munnen. Men jeg skal ikke late som om det var noe voldsomt erotisk opplegg rundt det kysset, så det er helt i orden om det ikke teller.
![]() |
![]() |
#32 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg kysset/klina med venninna til Exbo på trass. (skikkelig modent gjort
![]() |
#34 |
Fortynnet
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Å kysse noen på munnen henger (for meg, ihvertfall) sammen med seksuell tiltrekning, og det føler jeg ikke i det hele tatt for andre damer. Det ville bare føltes helt feil å kysse en dame, enten det var for tull eller for noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
Inviterer Nabojenta på besøk.
![]() |
#37 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: "I kissed a girl and I liked it"
Det har jeg derimot ikke gjort nei.
![]() |
#38 |
VeloppDragen
|
Hos oss er det definert som utroskap. Jeg hadde nemlig ikke funnet meg i at mannen min gjør det, og følgelig gjør jeg det ikke selv heller.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Ja, det har jeg. Det var ikke så verst det, men jeg konverterte ikke av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|