Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"I kissed a girl and I liked it"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 17:34   #21
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Nei, det har jeg ikke gjort. Kommer heller ikke til å gjøre det.

Gammel 17-08-08, 17:35   #22
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg har det, synes ikke det var noe spesielt.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 17:45   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri kysset en jente, men føler meg ganske vill og gal allikevel. For meg så virker det litt gammeldags at det å kysse noen av samme kjønn skal være spesielt oppsiktsvekkende, eller noe man bør angre på at man ikke har gjort. Jeg har sikkert gått glipp av gode kyss både fra menn og kvinner. Seksuell retning spiller selvsagt også inn, jeg har aldri følt et snev av lyst til å kysse en kvinne og da kan jeg liksom heller ikke se at jeg har gått glipp av noe.

Gammel 17-08-08, 17:55   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

jeg har aldri følt et snev av lyst til å kysse en kvinne og da kan jeg liksom heller ikke se at jeg har gått glipp av noe.

Enig.

Gammel 17-08-08, 17:58   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke møtt den rette ennå. :Prektig:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:02   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde aldri vært i mine tanker engang, men jeg ble altså kysset av en jente for et par år tilbake. Jeg ble veldig overrasket over at jeg likte det så godt som jeg gjorde.
Hun ville ha meg til sengs også, men det ville jeg ikke. Hun har jo ingen snopp! Og i stedet noen myke utposninger lenger oppe! Sånne har jeg ingen behov for å komme i nærkontakt med.

Gammel 17-08-08, 18:05   #27
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hun ville ha meg til sengs også, men det ville jeg ikke. Hun har jo ingen snopp! Og i stedet noen myke utposninger lenger oppe! Sånne har jeg ingen behov for å komme i nærkontakt med.

Pussig. Fraværet av snopp er ett av mine absolutte kriterier.

Myke utposninger, derimot, det trekker absolutt opp (så sant vi ikke snakker brokk og stomiposer, da).

Gammel 17-08-08, 18:06   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Ikke noe mer alvorlig enn en smask på bestevenninna sin trut i fylla!!

Venninnesmasker her også!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:09   #29
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Det har man.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:16   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada

Gammel 17-08-08, 18:29   #31
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Men det teller vel ikke? Alle har vel kysset en venninne (eller til og med sin mamma ) på munnen?

Jeg kysser verken mamma eller venninnene mine på munnen. Men jeg skal ikke late som om det var noe voldsomt erotisk opplegg rundt det kysset, så det er helt i orden om det ikke teller.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:29   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kysset/klina med venninna til Exbo på trass. (skikkelig modent gjort )
Fordi han gnålte så mye om at han ville se meg kline med en annen jente. Jeg klina med henne, hang med henne hele kvelden, Exbo ble sittende alene og var kjempesur og jeg syns jeg fikk understreket et eller annet poeng, så i det store og hele en bra kveld.

Jeg syns ikke det var noen forskjell å kline med en jente enn det var med en gutt. Det er spennende å kline med nye mennesker.
Men det føltes veldig rart å gjøre det. Å vite at det var det jeg gjorde, liksom.
Og nei, jeg syns ikke det er ok å kline med noen andre når jeg har kjæreste. Uansett hva kjæresten min måtte mene om saken.

Gammel 17-08-08, 19:26   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke noe annet enn "jæi elschjker dæi!"-smask i fylla.

Angelina har ikke vært i nærheten ennå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:45   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kysse noen på munnen henger (for meg, ihvertfall) sammen med seksuell tiltrekning, og det føler jeg ikke i det hele tatt for andre damer. Det ville bare føltes helt feil å kysse en dame, enten det var for tull eller for noe annet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:50   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Alle har vel kysset en venninne (eller til og med sin mamma ) på munnen?

Nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:53   #36
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tror du? Hva gjør man med sånt?

Inviterer Nabojenta på besøk.
Har klina med flere venninner. Mannen har gjerne stått rett ved siden av, og reagerer ikke på det. De aller fleste gangene jeg har gjort det, har motivet vært å provosere snerper.

Gammel 17-08-08, 20:01   #37
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Men det teller vel ikke? Alle har vel kysset en venninne (eller til og med sin mamma ) på munnen?

Det har jeg derimot ikke gjort nei.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:03   #38
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Inviterer Nabojenta på besøk.
Har klina med flere venninner. Mannen har gjerne stått rett ved siden av, og reagerer ikke på det. De aller fleste gangene jeg har gjort det, har motivet vært å provosere snerper.

Hos oss er det definert som utroskap. Jeg hadde nemlig ikke funnet meg i at mannen min gjør det, og følgelig gjør jeg det ikke selv heller.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:03   #39
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ja, det har jeg. Det var ikke så verst det, men jeg konverterte ikke av den grunn.
Jeg var forøvrig singel den gangen - som gift er det like uaktuelt for meg å kysse jenter som andre gutter enn min kjære.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:05   #40
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, det har aldri vært aktuelt.

Ikke her heller. Kommer ikke til å bli det heller.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.