Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 19:51   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: gAAAH! Vi er uten oppvaskmaskin

Kan ikke gi noen råd. Vil bare gaahe med deg.

(Jeg har nemlig heller ikke oppvakmaskin, og det på litt mer permanent grunnlag. Vaske kopper er det kjedeligste jeg vet.)

Sist redigert av Kirsebær : 17-08-08 kl 20:15.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:07   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så frustrerende, Hønni, får håpe det løser seg på den ene eller andre måten asap. Her hadde det blitt totalt kaos på en halv dag uten oppvaskmaskin.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

(Jeg har nemlig heler ikke oppvakmaskin, og det på litt mer permanent grunnlag. Vaske kopper er det kjedeligste jeg vet.)

Du vet det finnes små oppvaskmaskiner som kan stå på kjøkkenbenken? (I tilfelle grunnen til at du ikke har, er at du ikke har plass til en vanlig stor en).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:16   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Åh, gud. Stakkars deg. Vi var uten oppvaskmaskin i 3 laaange måneder for noen år siden da vi rett og slett ikke hadde en eneste krone å avse men duverden så deilig luksus å få en maskin igjen.
Håper du finner ut feilen til en rimelig penge.

Gammel 17-08-08, 20:30   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ring og forhør deg. Skulle prisen bli så høy, lønner det seg kanskje heller å kjøpe ny?

All medfølelse!

"Da jeg ringte om ovnen kunne ikke damen si noe. Jeg må sende en reparatør. Det koster 1000,-...."
Blæh. Vil ikke gi dem 1000,- bare for å si at det ikke lønner seg å reparere...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dere har selvfølgelig gått gjennom hele sjekklista med "gjør-det-selv-problemløsning"?

Ja, og nå er vi i gang med litt prøvereparasjon på egenhånd.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:05   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

. Vaske kopper er det kjedeligste jeg vet.)

Vaske kopper er jo en sann drøm i forhold til å vaske lasagneformer, gryter osv...!

Min sympati - oppvaskmaskin (og vaskehjelp!) har vært ekteskapsredder i vår heim...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.