|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: gAAAH! Vi er uten oppvaskmaskinKan ikke gi noen råd. Vil bare gaahe med deg.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 17-08-08 kl 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: gAAAH! Vi er uten oppvaskmaskinSå frustrerende, Hønni, får håpe det løser seg på den ene eller andre måten asap. Her hadde det blitt totalt kaos på en halv dag uten oppvaskmaskin.
Du vet det finnes små oppvaskmaskiner som kan stå på kjøkkenbenken? (I tilfelle grunnen til at du ikke har, er at du ikke har plass til en vanlig stor en). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskinÅh, gud. Stakkars deg. Vi var uten oppvaskmaskin i 3 laaange måneder for noen år siden da vi rett og slett ikke hadde en eneste krone å avse men duverden så deilig luksus å få en maskin igjen.
![]() |
#4 |
♡
|
![]() Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin
"Da jeg ringte om ovnen kunne ikke damen si noe. Jeg må sende en reparatør. Det koster 1000,-...."
Ja, og nå er vi i gang med litt prøvereparasjon på egenhånd.
![]() |
#5 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: gAAAH! Vi er uten oppvaskmaskin
Vaske kopper er jo en sann drøm i forhold til å vaske lasagneformer, gryter osv...!
![]() |
![]() |
|
|