Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 11:20   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Kanskje vi skal definere hva "snoking" er før du og Mim retter beskyldninger mot meg

Når jeg "snoker" er det på facebook, nettby og på hjemmesiden deres. Jeg sjekker ikke loggene på msn. Jeg gjorde det litt i starten, men så at det ikke var nødvendig. Det vet ikke de noe om at jeg har gjort. Alle sidene jeg "snoker" på er offentlige.

det var dette jeg visste du hadde gjort og som jeg refererte til. Jeg er glad du har sluttet med det. Jeg er "venn" med småsøsknene mine på FB og har dem på msn, og at jeg sier hei er en grei påminnelse for fjortislillebror om at storesøster ser ham.

Gammel 18-08-08, 11:53   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes det er veldig fair å sende message på FB for eksempel og si "hei, mamma her!" (men kanskje ikke på wallen ), men det blir noe annet enn å snoke. Da er man nemlig åpen om det.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er "venn" med småsøsknene mine på FB og har dem på msn, og at jeg sier hei er en grei påminnelse for fjortislillebror om at storesøster ser ham.

Jeg har poden på msn og som venn på Facebook. Om han hadde hatt hjemmeside (noe han ikke har) hadde jeg nok spurt om jeg kunne få adressen (på lik linje med andre familiemedlemmer og venner). Niesen min på 15 har hjemmeside, hun har link til hjemmesiden i msn-profilen sin og har tante på msn. Jeg har vært innpå hjemmesiden hennes flere ganger - skytt over stilig design, kommentert bilder (blandt annet av meg selv) og skrevet i gjesteboken.
Jeg har også flere av elevene mine som venn på Facebook.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
nettvett, overvåke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.