|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook? | |||
| Ingenting - jeg lar bildet stå med tag. |
|
28 | 37,33% |
| Fjerner tag og lar bildet stå |
|
23 | 30,67% |
| Fjerner tag og gir beskjed til vedkommende om hvorfor/ber dem eventuelt fjerne bildet. |
|
15 | 20,00% |
| Er ikke på facebook - dustepoll. |
|
9 | 12,00% |
| Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Det lurer jeg på i dag.
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Jeg syns ikke det har vært noen bilder som ikke har tålt å ligge der foreløpig. Av og til har jeg fjernet tagger, men da fordi jeg syns jeg ser rar ut og ikke fordi jeg dør av at noen kan se bilde av meg på facebook.
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?
Helt klart, men jeg mener sånn generelt. Bilde fra en tur på byen, hyttetur osv.
|
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Fjerner tag og lar bildet stå. Men ber vedkommende fjerne bildet om det er et dårlig ett.
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Jeg har visst ingen gode facebook-venner. Så vidt jeg vet er jeg ikke taget en eneste gang. Med mindre bildet hadde vært støtende på noe vis, så hadde jeg latt det stå.
|
|
|
|
#9 |
|
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Jeg er lite tagget, men venninnen min som tok bilder i sommer ba om lov til å få tagge meg. Det syns jeg gikk fint. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Hvis noen hadde gjort det, tror jeg faktisk jeg hadde blitt grinete for ikke blitt spurt først. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Dette har jeg vært lite plaget av, gitt.
|
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Jeg har blitt tagget på et par gruppebilder, og har latt tag-en stå. Hadde det vært et bilde jeg ikke ønsket publisert hadde jeg bedt om at det skulle fjernes.
|
|
|
#14 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Jeg har bedt om å få et par bilder slettet. Jeg var usansynlig lite sjarmerende på de bildene, rett og slett sveiseblind. Slike bilder vil jeg ikke ha liggende ute. Det er ikke alle på kontaktlisten som jeg vil skal se den type bilder. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Folk jeg kjenner vet at jeg ikke vil ha bilder liggende ute der, så de legger ikke ut av meg.
|
|
|
#16 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Min niese har lagt ut noen bilder fra bryllupet vårt, og jeg ba henne la vær å skrive navnene våre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?Det har aldri falt meg inn å gjøre noe spesielt med det. Noen ganger har jeg kommentert bildet - jeg visste ikke engang at jeg selv kunne fjerne tagen hvis jeg ville, jeg.
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva gjør du når noen legger ut bilde av deg på Facebook?
Samme her. Jeg synes det er en selvfølge å spørre folk om lov før man legger bilder ut på nett.
|
![]() |
|
|