Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 00:45   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er vel det uenigheten bunner og grunner i. Du mener at bilsikring er fanatisme, me - not so much. Og det spiller ingen rolle hvilke forhold man kjører i. Skal man ferdes i bil, vel, da sikrer man barna.

Nei, Skremmern. Det er tåeplig. Selvsagt mener jeg ikke at "bilsikring er fanatisme". Djeez. Ok, nå lover jeg meg selv at dette er siste innlegg fra meg i denne debatten.

Men altså: Når man overhodet ikke kan forstå at noen EN gang tar en beslutning om å kjøre dårlig sikret 250 meter i en 30-sone og uten avkjørsler og setter det i sammenheng med ALL bilsikring ALLTID, og trekker inn ulykkesstatistikk som gjelder HELT annen type bilkjøring og dermed er saken knekkende likegyldig, DA mener jeg at man har bikket over i fanatismen, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.