|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg er forelsket!
Aha! Nei, det er nok bare de røde garnnøstene som gjør det! Nå begynte jeg å lure på om jeg var observert der jeg sprang rundt som en gal turist og tok bilder.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Food Story var det ja! Hvor er det bilde fra? Vi spisteogså på en thailandsk nede ved havna. Veldig god mat.
Å, der var det mange fine hus! Likte blandingen av moderne funkis og gamle trehus fra forrige århundreskifte.
|
|
|
#27 |
|
Vaklende
|
Vestfold? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vaklende
|
Bildet er fra en gate i byen der alle hus, søppelkasser m.m. er ganske fargerike. Jeg husker ikke hva stedet heter, Bøker og børst? Det ligger tvers over Sjokoladepikene, der jeg selvsagt har tilbrakt litt mer tid. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Jeg er forelsket!Så utrolig mye kul kunst, forresten! Jeg kjenner at hjertet mitt banker litt ekstra nå.
|
|
|
#34 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Jeg er forelsket!Spesielt det første verket her, er så fantastisk at jeg ikke kan minske bildene, de bør være så store som mulig. Jeg kjenner at jeg nesten får litt løøøv-fever av det.
|
|
|
#35 |
|
Vaklende
|
Bilde? Åja, der kom det. Nei, det var LilleLeos, det var en stilig utstilling, ja. Jeg likte godt søppelprosjektet og de små husene. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg er forelsket!Lilleleo: Den første kunstneren du har bilde av er den samme som har laget den ene veggen i caffen på Tou som jeg har bilde av tidligere i tråden!
Aha! Men er det noen som har sagt det? Typ; filmsitat eller noe? Jeg se liksom for meg hun krøllete i Mongoland si det.
Sist redigert av Tallulah : 18-08-08 kl 23:09. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg er forelsket!Glitter, jeg vet ikke om dette har opphav i et filmsitat eller noe lignende, det startet med en kunstnerblogg i 2005. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er forelsket!Ja, jeg er veldig glad i byen min. *født og oppvokst i Stavanger*
|
![]() |
| Emneord |
| stavanger, street art, tou scene |
|
|