|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJa takk begge deler.. som Ole Brum.
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftDersom noen spør hvor lenge vi har vært gift(og det skjer faktisk ganske ofte her på sørlandet
Sist redigert av Nabojenta : 20-08-08 kl 12:46. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJeg svarer på det jeg blir spurt om. Hvis jeg har lyst.
|
|
|
#27 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftVi regner fra vi ble sammen. Men sier seff hvor mange år vi har vært gift dersom noen spør
|
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftSiden vi bare har vært gift i ett år, så svarer jeg vel hvor lenge vi har vært sammen. Tror jeg.
|
|
|
#29 |
|
Audacious
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftHvor lenge vi har vært sammen er hvor lenge vi har vært kjærester, ikke hvor lenge vi har vært gift.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift"Vi har vært sammen i 16 år, gift i 7." |
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftVi har vært sammen i 8 år og er ikke gift, jeg kan vel ikke akkurat si at vi ikke er sammen? De aller fleste er jo sammen en god stund før de gifter seg, får barn, eier hus og bil sammen, og det blir kunstig å regne det som noe annet enn sammen.
|
|
|
#33 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftKommer an på. Tiden før vi var gift var litt ...eh... turbulent og frem og tilbake. Ikke så rart når man blir sammen i en alder av 16. Hvis jeg kan velge ut fra spørsmålstillingen, svarer jeg hvor lenge vi har vært gift. Og det er imponerende nok!
|
|
|
|
#34 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftDa svarer jeg hvor lenge vi faktisk har vært sammen. Det blir ganske misvisende å svare noe annet for vi har vært sammen i 19 år, men kun vært gift i 7 av dem.
|
|
|
#35 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært gift
|
|
|
#36 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg holder meg til dagen vi møttes når jeg svarer på slike utspørringer. Det er samme dato (men ikke samme årstall) som bryllupsdagen.
|
|
|
#37 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftKommer helt an på personene som spør, hvordan de spør og situasjonen.
|
|
|
#38 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftGift i åtte år, sammen i ti. I år snakker jeg mest om ti år sammen, om to år har jeg sikkert hovedfokus på at vi har vært gift i ti år, kjenner jeg meg selv rett.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke vil det vært litt spesielt ja |
|
|
|
|
|
#40 |
|
intro
|
Da sier jeg hvor lenge vi har vært sammen - dvs. 13 1/2 år, og så slenger jeg kanskje på "og gift i 10" siden vi nylig feiret jubileum. Her markeres begge datoene - vi ble sammen i februar og forlovet oss på ettårsdagen, og giftet oss i august.
|
|
![]() |
|
|