|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Epikur
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg kan holde tale for 2000 mennesker eller synge for like mange. Men på foreldremøter holder jeg på å dø. Jeg er elendig på å være voksen.
|
|
|
#84 |
|
flisespikker
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
Hva mener du med det?
|
|
|
#86 |
|
Ustabil
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Av å lese denne tråden forstår jeg at jeg i hvertfall er god på å slutte å gjøre ting jeg ikke er god på. Ballspill, liksom, hvem i all verden drive med det etter videregående, med mindre de er gode på det? Itte je! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
sangfugl
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er dårlig på å være seriøs. Men jeg prøver.
|
|
|
#88 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#89 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er helt hårreisende dårlig på å huske navn. Direkte pinlig dårlig. Ellers skal jeg vel helst se deadlinespøkelset i hvitøyet før jeg setter i gang med hva det nå måtte være. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig. I alle sammenhenger.
|
|
|
#91 |
|
På opplading
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er fryktelig dårlig på å slutte å spise på den svære sjokoladen, selv om jeg er kvalm..
|
|
|
#92 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er ELENDIG på sjonglering, balansering osv. Det samme gjelder diverse TV-spill o.l. hvor man skal manøvrere i tid eller rom.... Vil så gjerne slå sambo i alt, men sånn saker er jeg bare dårlig på... Det gjelder og andre ting som rulleskøyter/skøyter.... Har ikke sjans... |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Jepp, det gjelder meg og.... Ikke tilfeldig at denne selvinnsikten kom i mitt andre innlegg i denne tråden! |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Leser
|
Du høres ut som en dårlig taper også.
|
|
|
#96 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Eg manglar retningssans, og eg kan gå meg vill i eitkvart parkeringshus. Eg kan heller ikkje bedømma avstand særlig godt, og har ein tendens til å gå rett på dørkarmar og slikt. Eg spurte optikaren min om det kunne vera fordi eg ser så dårlig, men nei - eg er berre klossete
|
|
|
#98 |
|
Pauset
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Smalltalk, få nye varige vennskap, ta ting på sparket, matlaging, motta kritikk og å ikke la ting gå inn på meg. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kunne vært en beskrivelse av meg også ... Kanskje bortsett fra ballspill, der er jeg helt ordinær.
|
![]() |
|
|