Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 23:26   #81
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

-steke pannekaker
-vaske gulv
-etterligne dialekter
-spille instrument
-tegne/male
-magedans

Gammel 19-08-08, 12:49   #82
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan holde tale for 2000 mennesker eller synge for like mange. Men på foreldremøter holder jeg på å dø. Jeg er elendig på å være voksen.

Gammel 19-08-08, 13:44   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig, veldig dårlig på å snakke i klartekst. Må bli flinkere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:46   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva mener du med det?

Gammel 19-08-08, 13:51   #85
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:52   #86
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Av å lese denne tråden forstår jeg at jeg i hvertfall er god på å slutte å gjøre ting jeg ikke er god på. Ballspill, liksom, hvem i all verden drive med det etter videregående, med mindre de er gode på det? Itte je!

For i det daglige må jeg si at jeg er ikke borti situasjoner eller ting som jeg virkelig ikke er god til. Mange ting jeg er middels til, for all del, men virkelig dårlig? Nei. De tingene har jeg da forlengt organisert meg ut av.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 15:34   #87
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg er dårlig på å være seriøs. Men jeg prøver.

I tillegg er jeg virkelig helt talentløs på alt som ligner på håndarbeid; sy, strikke, hekle osv. Og så er jeg elendig på gulvvask og støvsuging.
Heldigvis har jeg mitt på tørre når det gjelder støvsuging.

Sist jeg var gravid ble jeg nemlig veldig tidlig dårlig av bekkenløsning, og jordmora sa jeg absolutt IKKE måtte støvsuge og gjøre lignende ting, da det vil gjøre det mye verre. Jeg dro selvsagt sporenstreks hjem og fortalte Greymannen dette, og beordret ham til å ta seg av all støvsuging og gulvvask. Jordmors ord er tross alt lov på slike områder.

I skrivende stund har jordmor fortsatt ikke ringt og gitt kontrabeskjed, så for å være på den sikre side holder jeg meg fortsatt stort sett unna sånne ting. Minstejenta er tross alt bare 3,5 år, og man kan ikke være for forsiktig på dette området. Bekkenløsning skal man ikke tulle med.

Gammel 19-08-08, 15:48   #88
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg er dårlig på å være seriøs. Men jeg prøver.

I tillegg er jeg virkelig helt talentløs på alt som ligner på håndarbeid; sy, strikke, hekle osv. Og så er jeg elendig på gulvvask og støvsuging.
Heldigvis har jeg mitt på tørre når det gjelder støvsuging.

Sist jeg var gravid ble jeg nemlig veldig tidlig dårlig av bekkenløsning, og jordmora sa jeg absolutt IKKE måtte støvsuge og gjøre lignende ting, da det vil gjøre det mye verre. Jeg dro selvsagt sporenstreks hjem og fortalte Greymannen dette, og beordret ham til å ta seg av all støvsuging og gulvvask. Jordmors ord er tross alt lov på slike områder.

I skrivende stund har jordmor fortsatt ikke ringt og gitt kontrabeskjed, så for å være på den sikre side holder jeg meg fortsatt stort sett unna sånne ting. Minstejenta er tross alt bare 3,5 år, og man kan ikke være for forsiktig på dette området. Bekkenløsning skal man ikke tulle med.

Takk! Jeg digger folk som følger legens ordre.. eller.. *kremt* jordmora i mangel på en lege.

Jeg er sikker på at du kan takke henne for både rene gulv og friskt bekken!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:02   #89
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt hårreisende dårlig på å huske navn. Direkte pinlig dårlig. Ellers skal jeg vel helst se deadlinespøkelset i hvitøyet før jeg setter i gang med hva det nå måtte være.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:12   #90
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig. I alle sammenhenger.
Jeg er ikke nøyaktig.
Jeg er heller ikke flink til å skjule følelser.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:14   #91
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er fryktelig dårlig på å slutte å spise på den svære sjokoladen, selv om jeg er kvalm..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:15   #92
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Jeg er ELENDIG på sjonglering, balansering osv. Det samme gjelder diverse TV-spill o.l. hvor man skal manøvrere i tid eller rom.... Vil så gjerne slå sambo i alt, men sånn saker er jeg bare dårlig på... Det gjelder og andre ting som rulleskøyter/skøyter.... Har ikke sjans...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:16   #93
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp, det gjelder meg og.... Ikke tilfeldig at denne selvinnsikten kom i mitt andre innlegg i denne tråden!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:46   #94
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Vil så gjerne slå sambo i alt, men sånn saker er jeg bare dårlig på...

Du høres ut som en dårlig taper også. Det er forresten jeg også. Ja, ikke i sport, der er jeg veldig god å tape - sikkert erfaringen som gjøre det.

Gammel 19-08-08, 17:43   #95
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I just can't shut up....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 18:06   #96
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg manglar retningssans, og eg kan gå meg vill i eitkvart parkeringshus. Eg kan heller ikkje bedømma avstand særlig godt, og har ein tendens til å gå rett på dørkarmar og slikt. Eg spurte optikaren min om det kunne vera fordi eg ser så dårlig, men nei - eg er berre klossete .

Gammel 19-08-08, 19:32   #97
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sport
Husmoderlige aktiviteter utenom kakebaking
Være sosial i uformelle settinger. Småprat er fælt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 01:13   #98
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Smalltalk, få nye varige vennskap, ta ting på sparket, matlaging, motta kritikk og å ikke la ting gå inn på meg.

Glemte ballspill..

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:21   #99
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Smalltalk, få nye varige vennskap, ta ting på sparket, matlaging, motta kritikk og å ikke la ting gå inn på meg.

Glemte ballspill..

Dette kunne vært en beskrivelse av meg også ... Kanskje bortsett fra ballspill, der er jeg helt ordinær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.