Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 10:42   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Bare en tanke, når jeg ser hva mange her i tråden forventer ved fylte 18. Var DERE så selvstendige da dere var 18? Greide dere selv, lagde all mat fra bunnen, styrte egen økonomi, skiftet sikringer og sløyde deres egen fisk?

Da jeg var 18 bodde jeg hjemme ennå. Gikk på videregående, og mamma lagde middag stort sett hver dag. Jeg KUNNE lage mat, men slapp i det daglige fordi mamma gjorde det. Jeg visste hvor sikringsskapet var, og kunne sikkert skiftet en sikring hvis det var nødvendig. Men jeg hadde ikke egne penger og hadde ergo ikke lært å styre egen økonomi. Dvs i prinsippet visste jeg jo hvordan, men det var først etter å ha hatt egen økonomi og bodd for meg selv i noen år at jeg faktisk kunne det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.