Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Linux

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 14:36   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Linux

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg synes bruke
rsnittet og vennligheten på linux og MacOSX er langt bedre og lavere enn med win. Mye mer intuitivt. Det ser vi jo også på ungene her i huset som altså kun har linux og MacOSX å bryne seg på, de klarer ting selv fra veldig lav alder, mye tidligere enn man skulle tro. Så kommer de til besteforeldre og bruker mye lengre tid på å lære seg det samme på win. maskinene og trenger mer hjelp.

Jeg fikk en mac i 93 tror jeg, hadde mac helt til jeg ble konfirmert i 97. Da kjøpte jeg en windass. Og så jeg angret. Mamma fikk til alt på mac`en men plagdes med win.

Turbo bruker mann sin laptop med linux før han bruker min når det er win. som er pålogget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.