Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 23:46   #1
Left
Passiv

Standard

Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?

Noen som vet?

Svigers har kjøpt ReimaTec-dress til storebror, og den er visstnok ensfarget marineblå. Det kan jeg ikke si jeg har sett før, så derfor jeg spør.

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:48   #2
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?

De hadde en hel haug med farger i år.
Guttemodellene var ganske stilig, mens jentemodellene var ganske babyaktig syns jeg.

Du finner farger inne på www.reima.com

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 00:07   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes de alltid har en modell som er ensfarget marineblå jeg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 00:12   #4
Left
Passiv

Standard

Så ikke noe ensfarget marineblått nå heller jeg, men det var en ensfarget en på side 20 i brosjyren.
Enn om vi hadde vært så svinheldig at det er ReimaTec +?

Det kom som lyn fra klar himmel nemlig - at de hadde kjøpt ja

Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 09:08   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ene todlerutgaven pleier gå opp til seks år eller noe tror jeg. Kan kanskje være den?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 17:09   #6
Left
Passiv

Standard

Står ikke noe om det på sidene deres, men finner ikke ReimaTec + heller.
Det spiller ingen rolle altså, jeg var bare nysgjerrig.

Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 17:28   #7
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

vert inne å tittet på Reima Tecen. Står at den kan tørkes i tørketrommel. Er detnoe nytt i år eller?

Gammel 22-08-08, 17:45   #8
Left
Passiv

Standard

Nei det er vel ikke nytt i år - tror den kunne det i fjor også, på lav varme.

Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 17:50   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt ihvertfall to ReimaTec-dresser i ensfarget mørkeblå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 18:35   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Lykketrollet fant en helt mørkeblå reima dress, i baby modell i går ihvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:33   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt mørkeblå Reimadress til storebror. Mener de hadde det i fjor også.

Gammel 22-08-08, 22:11   #12
lightblue
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
lightblue har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så på et annet forum at Reima har forsterket dressene sine i år, slik at de skal tåle mer slitasje. Derfor har noen forhandlere valgt å ikke ta inn Reima tec + denne sesongen, blant annet Baby Shop. Så gjenstår det å se om de virkelig har blitt noe bedre, da...

Gammel 22-08-08, 22:53   #13
Left
Passiv

Standard

Veldig bra. Selv om Reima har gode dresser, er det en overdrivelse å si at de er så slitesterke at det gjør noe. Storebror lagde hull i den forrige på kort tid, og han er ikke av det verste. Skulle jeg kjøpt dress selv, hadde jeg ikke kjøpt Reima

Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 23:07   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lightblue, her.

Så på et annet forum at Reima har forsterket dressene sine i år, slik at de skal tåle mer slitasje. Derfor har noen forhandlere valgt å ikke ta inn Reima tec + denne sesongen, blant annet Baby Shop. Så gjenstår det å se om de virkelig har blitt noe bedre, da...

Ja, jeg fant ikke reimatek pluss på sidene deres og lurte på hva som var skjedd. Men, betyr det at alle reimadressene egentlig er reimatec pluss nå da? Eller er det en mellomting? Noen som vet mer om hvor jeg kan finne info om dette? (Fant ikke noe på reima sine sider ...)

Gammel 22-08-08, 23:09   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, jeg fant ikke reimatek pluss på sidene deres og lurte på hva som var skjedd. Men, betyr det at alle reimadressene egentlig er reimatec pluss nå da? Eller er det en mellomting? Noen som vet mer om hvor jeg kan finne info om dette? (Fant ikke noe på reima sine sider ...)

Utrolig dårlige nettsider i forhold til info ja. Fant ikke ut noe jeg heller.
I følge svigers kunne visstnok ikke dressen hun hadde kjøpt tromles. Da må den jo være nesten ...gammel?

Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 08:38   #16
Left
Passiv

Standard

Da er mysteriet oppklart. Dressen er mørkeblå, med litt lyseblått og hvitt på, og modellen heter Viki. Det kan faktisk virke som om det er en vår/høstdress, men er litt tykkere enn de jeg har vært borti tidligere. Kan fint bruke den som vinterdress med ull under.Her omkring blir det sjelden så kaldt.
Den kan tørketromles, så han var ikke videre informert han som solgte den tydeligvis

Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 10:36   #17
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ikke alle fjorårets modeller som kunne tromles. Men Viki er en av årets vår og høstdresser.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:55   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Det var ikke alle fjorårets modeller som kunne tromles. Men Viki er en av årets vår og høstdresser.

Jepp, så det. Kommer til å bruke den som vinterdress også vi tenker jeg, for Mikk-linedressen har løs ulldress ala Troll inni, så vi bytter bare på å bruke den. Bedre med flere tynne lag.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.