|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Noen ungdomsskoler har vannkokere på klasserommene (elvene spleiset på tror jeg), men ikke barneskoler vil jeg tro.
![]() |
#63 |
Epikur
|
![]() |
#64 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Denne forvandlet seg temmelig raskt fra en potensiell krangletråd til en "nudletråd" |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Erfaren nok
|
Jeg tror jeg føler litt ekstra på dette fordi jeg sliter litt med feks spedbarnstiden genrelt. Og da føler jeg at "alle" får til ting bedre enn meg. Jeg har fullammet nå - helt til Peder er 6 mnd. Og det er jo flott, men så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir lei og sliten av feks nattamming.
![]() |
#68 |
godt brukt
|
Ammet i 3 mnd denne gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Erfaren nok
|
Jeg hadde jo ikke melk til Hannah, og mme ga meg stor frihet og et sovende barn.. så denne avhengigheten som har vært en del av meg dette siste halvåret har passet min personlighet dårlig.
![]() |
#73 |
Halloen!
![]() Sv: Politisk korrekt FP?... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Introvert textrovert
|
Helt klart!
![]() |
#76 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Tante Sofie
|
Du er nå søt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
frakoblet
|
Jeg kan ofte se deg for meg når jeg leser innleggene dine. Det virker på meg som om du har litt lav impulskontroll på innleggene, og skriver det som faller deg inn der og da. Litt sånn eplekjekk. Føler du deg ikke hjemme her blant alle oss flinke?
Sånn er det for meg også.
Det tror jeg du har veldig rett i. Dette er et mye smalere forum enn for eksempel NM.
![]() |
#79 |
superbruker
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg føler at jeg lærer mye her. Det gir en god del ting å tenkte over enten for første gang eller en gang til. Flere ganger har jeg forandret synspunkter på ting. Selv om ting er veldig PK her stemmer det dårlig med RL. Noen ganger får jeg veldig dårlig samvittghet av å være her. Jeg er ikke mye PK. Jeg er nok mer PK korrekt enn vanlig i RL men er på nybegynnernivå sammenlignet med de fleste her.
![]() |
#80 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg har tilgode å lese om medlemmer her som lager all mat fra bunnen, basert på kun økologiske råvarer, går med Odd Molly¹, har ungene på privatskole¹, setter ungene bakovervendt til de er 5-6 år² OG tenker miljø i alt de gjør. Vi har alle våre områder der vi er "flinke", og de tingene vi ikke er så gode på er det vel ikke like ofte så interessant å snakke om? Dessuten synes jeg stadig vekk medlemmer her inne innrømmer at de langt fra er feilfrie, jeg. Også de såkalt flinke.
![]() |
|
|