|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?De som skriver klønete overskrifter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Eg veit kva safran kjem til å svare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Irriterer meg over at folk peller fra hverandre det folk skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
![]() |
#9 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Det eneste som har irritert meg her inne er rødprikkere. I løpet av hele min tid på NM, LK, her inne og diverse andre fora med prikkesystem så tror jeg aldri at jeg har prikket noen negativt. Jeg klarer ikke ta det med fatning, men blir ufattelig provosert. Folk oppfatter jo forumspråk forskjellig, og rødprikker blir for meg en ekkel snikete måte å kunne gi noen et stikk under bordet på.
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Nedlatende holdninger kommer langt opp på min liste. Folk som får andre til å føle seg små, og som sparker nedover.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Folk som konstant bruker punktum i overskrifter. |
![]() |
![]() |
#12 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Folk som ikkje torer å stå for det dei meiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Fjasere. Fy faen, altså.
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Nedlatende holdninger og skjulte stikk er det som jeg syns er mest irriterende. Jeg syns også det er irriterende å lese dialekt og hopper veldig ofte over innlegg som er skrevet på dialekt. Heldigvis er det lite av det her inne!
![]() |
#18 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Nedlatenhet, og overbruk av smilier.
![]() |
#19 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Det gjør jeg også.
![]() |
#20 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Dialekt, sms-språk (oxo
![]() |
|
|