Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av kie, her.
him: Jeg tror nok også at forumet ikke nødvendigvis er likt for alle. En ting er hvordan man selv oppfatter det. En annen er nok at det antageligvis er en forskjell i hvordan møtes utifra hvilket nick man har. Har man rukket å bli litt buddies flyr man ikke like lett i strupen på hverandre.
Hmmm ... Har jeg sagt noe annet? Vel, da skal jeg prøve å omformulere meg. Jeg oppfatter det slik at forumet her har noe som er spesielt bra og positivt med seg, man av og til kommer disse tingene skjevt ut og da gir de en masse ugg og gugg. Det jeg tror er at de erfarne forumbrukerne vektlegger det som er positivt og "sabler ned" de som kommenterer det som gir ugg og gugg.
Slik jeg ser det sier jeg det samme som deg, nemlig at mange ting her inne kan oppleves som kjipent for enkelte - og da gjerne de som ikke er med i den "harde kjerne".
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Mener du å si at du hadde mest lyst til å bare skrive "signerer" eller bruke en smiley, og så følte du deg tvunget til å fortsette å debattere? 
Nei, bevares, jeg er jo her for å debattere. Jeg sier bare at det nok kan virke mye mer overveldende å diskutere ting her inne enn på et forum hvor mange nøyer seg med å signere.