Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 10:22   #161
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Det er jo ikke sånn. Når man siterer et innlegg og skriver signerer under, betyr det at man godt kunne skrevet innlegget selv, og derfor tillater seg å ha sin signatur under. : oppklarer:

Jeg skjønner hva de tror at de uttrykker, men det gir ikke mening. 'Signerer' betyr 'jeg skriver navnet mitt', og det er ikke det de gjør. Man kan ikke signere andres innlegg, og man kan i hvert fall ikke signere andre brukere - med mindre man har en stor, feit tusj, brekker dem i bakken og skribler ivei. Det hadde i så fall vært litt festlig.

Gammel 25-08-08, 10:26   #162
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dette er slike situasjoner hvor jeg mener det kan være på plass med en innrapportering. Man har ikke lov til å være stygg med hverandre, verken i diskusjonene eller på prikk eller PM.

Jeg synes i grunnen man skal ha lov til å være litt stygg mot hverandre.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:32   #163
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er ikke det egentlig ganske arrogant? "Ah, dette innlegget er skikkelig bra - nesten som om jeg skulle sagt det selv," liksom?

Er det? Jeg ser heller på det som ros til den som skriver innlegget. "Så bra sagt, jeg er så enig." Hehe, ser at det samme kan oppfattes forskjellig ja.

Gammel 25-08-08, 10:33   #164
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg skjønner hva de tror at de uttrykker, men det gir ikke mening. 'Signerer' betyr 'jeg skriver navnet mitt', og det er ikke det de gjør. Man kan ikke signere andres innlegg, og man kan i hvert fall ikke signere andre brukere - med mindre man har en stor, feit tusj, brekker dem i bakken og skribler ivei. Det hadde i så fall vært litt festlig.

Gammel 25-08-08, 10:33   #165
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det? Jeg ser heller på det som ros til den som skriver innlegget. "Så bra sagt, jeg er så enig." Hehe, ser at det samme kan oppfattes forskjellig ja.

Jeg tuller bare, altså. (Nesten bare, i alle fall. )

Gammel 25-08-08, 10:34   #166
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg synes i grunnen man skal ha lov til å være litt stygg mot hverandre.

Når man gjør det, så får man i alle fall gjøre det åpent. Det er feigt å gjøre det på bakrommet, det forteller i alle fall meg veldig mye om personen som gjør det.

Gammel 25-08-08, 10:35   #167
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kommet på en ting til. Brukere som kun ser sin egen erfaring som rett og dermed nekter å innse at andre kan ha et annet syn på saken. Det irriterer meg faktisk ganske mye.

Gammel 25-08-08, 10:36   #168
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en melding til safran: Vennligst ta en liten pause i klokskapen, slik at jeg får prikket deg neste gang. Makan!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:37   #169
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Dette er en melding til safran: Vennligst ta en liten pause i klokskapen, slik at jeg får prikket deg neste gang. Makan!

Gammel 25-08-08, 10:40   #170
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker bare at det må være slitsomt å irritere seg over alt mange irriterer seg over.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:50   #171
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får sjelden høy puls av å lese FP.

Og jeg har pulsmåler, so I should know.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:53   #172
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg irriterer meg grenseløst over de brukerne som så godt som aldri kommer med noe de har tenkt ut selv, men som gjentar klisjéer og folkepropaganda, og så blir sure når de får motargumenter.

Gammel 25-08-08, 10:59   #173
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er tråden der man kan innhente noia hvis man ikke har det fra før.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:59   #174
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke sånn. Når man siterer et innlegg og skriver signerer under, betyr det at man godt kunne skrevet innlegget selv, og derfor tillater seg å ha sin signatur under. : oppklarer:

Men det er spamming når man siterer laaange innlegg, for å føye på "signerer" og . Kjedelig!

Gammel 25-08-08, 11:00   #175
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dette er tråden der man kan innhente noia hvis man ikke har det fra før.

Jeg noterer for harde livet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:17   #176
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg fikk en rødprikk fordi jeg ikke liker Peik-potetskreller.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Seriøst?

Fnis. Den var litt festlig.

Vi er jo blitt enige om at rødprikker ikke skal være altfor seriøst, og den Peik-potetskrelleren er virkelig drepen for venstrehendte.

(Jeg trodde jeg gav Mim en grønn prikk, men satt på en ukjent pc som oppførte seg litt rart, og kom sikkert borti Tab-tasten ved et uhell da jeg styrte litt med å scrolle nedover. Prikketeksten var mulig å tolke til å passe rødprikken, så det ble ganske morsomt for Mim. )

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:20   #177
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

(Jeg trodde jeg gav Mim en grønn prikk, men satt på en ukjent pc som oppførte seg litt rart, og kom sikkert borti Tab-tasten ved et uhell da jeg styrte litt med å scrolle nedover. Prikketeksten var mulig å tolke til å passe rødprikken, så det ble ganske morsomt for Mim. )

Jeg lever bra med den prikken og liker å danne myten om Balanse som en litt triggerhappy og aggressiv rødprikker.

Gammel 25-08-08, 11:22   #178
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Pokker, jeg må ikke ødelegge for den myten. :triggerhappy Balanse tar lunsjpause med tøffe cowboyskritt:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:36   #179
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er også blant de som irriterer meg over dårlig språk, manglende (eller elendig/feil) tegnsetting, og kanskje aller helst uleselig font og lilla skriftfarge. Og så irriterer det meg litt når noen skriver sms-språk og kanskje i tillegg pøser på med smileys. De som quoter laange innlegg (er innleggene korte er det en helt annen sak) for så å bare slenge på et smiletryne kunne fort ha fått en rødprikk av meg - dersom jeg var litt lett på avtrekkeren.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:50   #180
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Folk som ikke bruker avsnitt.
Blir så fryktelig slitsomt å lese.

Ellers irriterer jeg meg mest over megselv.
Bruker forum mest i småpauser.
Leser innlegg, går for å gjøre noe annet.
Former innlegg i hodet mitt, som jeg aldri får postet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.