Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 12:42   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Joa. Men så er jo ikke FP som andre mammafora og noen ganger tror jeg kritikken bunner litt i at man har med seg et sett forventninger og en måte å tolke innlegg på derfra.

Man er kanskje ikke like overstrømmende her, men jeg oppfatter tonen her på FP som mer ekte. Det er lettere å forholde seg til det folk faktisk sier og når folk er hyggelige her så vet du at de faktisk mener det også. Det samme gjelder jo dette med at man kan være krasse mot hverandre uten at man dermed blir erkefiender.

Slike ting er jo det mange kanskje liker med nettopp FP. Og kanskje også folk som er nye, når de blir varme i trøya og skjønner at f.eks. en tydelig melding ikke bare er toppen av et isfjell.

Nå har jeg lest hele tråden (puh), og jeg synes Kie sier omtrent det jeg mener her. Som nykommer havnet jeg i det som for meg ble en ubehagelig diskusjon med Sitron. Jeg skjønte ganske raskt at det ikke bare var meg som ble hogget litt hardt ned av henne, og andre "erfarne brukere" kom med trøsteprikker til meg. (Joda, FPere kan kozemoze de også, men det gjør det litt i smug.) Det forvirrende er at jeg nå savner Sitron (hvor har det blitt av henne), for hun er jo en del av den morsomme spennvidden som utgjør FP.

Men noen innlegg i denne debatten måtte jeg riste litt på hodet av. Det startet med dette:

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Samtidig så beundrer jeg folk her inne, som f.eks. Madam Mim. Hun må jo være FP's beste mamma, hun er liksom perfekt all over. Jeg når nok aldri dit, men føler samtidig at jeg er en veldig god mamma som gjør det jeg kan for mine barn i min stuasjon.

(...)

Er nok veldig PK i RL, men kan ikke sammenlignes med de flinke mødrene på forumet her.

Det fortsatte med at andre brukere nevnte andre her inne som de mente var spesielt flinke mødre. Dette er sikkert dyktige, oppegående kvinner og mammaer, men å begynne å peke ut noen i dette forumet som flinkere mammaer enn andre, synes jeg blir helt feil. Og litt komisk.

Sist redigert av noen : 25-08-08 kl 12:46. Årsak: Skrivefeil igjen...
noen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.