|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
"De"
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
De som smiler når de krangler? : kjenner noen av dem:
![]() |
#222 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg mener for øvrig at irritasjon er et sterkt incentiv til kreativitet og refleksjon. Når jeg er irritert over et eller annet, er det da virkelig alltid fordi jeg har en idé om hvor mye bedre dette kunne vært gjort på en eller annen måte. Rett som det er gjør jeg noe med det også. Jaggu.
![]() |
#224 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Fiine aC. |
![]() |
![]() |
#225 |
Har bakt søte kaker
|
Det er helt sant det du sier. Og derfor mener jeg at det er godt at det finnes sånne som deg.
![]() |
#226 |
Ekvilist
|
![]() |
#228 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Punktum i overskriftene gjør vondt i øynene, og jeg har måttet slutte å være på andre forum hvor slike fæle ting skjer ofte, for jeg prøver fortvilet å dobbeltklikke på overskriften for å få bort det stygge punktumet.
![]() |
#229 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#230 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Ikke punktum i overskrift. :noterer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Hva, og hvor mye, jeg irriterer meg kommer helt an på hvor jeg er i syklusen. :deler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så sant folk er ærlige kan man lære mye om andre på nett, eller om nettpersonligheten deres. Vi er enige i det! Om det sier noe om egenskapene deres er en annen sak. Dette er pirking fra min side, jeg vet det.
![]() |
#235 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Beklager at det ble feil i siteringen. Jeg er ikke god på det. Håper dere skjønner hva som er meg og hva som er him.
![]() |
|
|