|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?
Jo men om det kun er snakk om å ha sambeoer eller ikke... hvor galt kan det bli i et år egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Min kollega som leier ut sa at hun aldri mer skulle leie ut til alenemødre. De ble jo så forelsket med en gang de fikk seg kjæreste og flyttet rett inn til kjæresten. Dermed ble det hele tiden utskiftning av leietakere.
![]() |
#43 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
heimføing
|
Det var nettopp derfor jeg kjøpte meg noe eget først som sist.
Jepp, jeg var i det valget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Ikke snakk om for en student i hvert fall, da måtte det vært en alenemor med grei inntekt, som meg. Jeg kunne klart 8000, ikke mer tror jeg. Betaler 6000 nå og ser at jeg hadde hatt råd til mer.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
I mål
|
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Jeg kjenner to som leier ut til alenefedre og de er veldig fornøyde. Fedrene er lite hjemme og svært pålitelige. Men jeg tror de ligger lavere enn du nevner, 6000-7000 eller noe, for å unngå for stor utskiftning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Som utleier bør du jo bare sette en sum som står i stil med markedet, og så vurdere de som kommer på visning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ræv med ører
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Jeg er mest interessert i hva slags sokkelleilighet på 45kvm som går for 8000 - 10 000 i måneden. Etter åtte år i leiebissnissen og etter å ha bodd på alle slags tenkelige (og utenkelige) kanter har jeg aldri hørt om maken til pris. Er det pga. beliggenheten eller er det særdeles eksklusiv standard?
![]() |
#50 |
Ekvilist
|
Etter å ha jobbet noen år på sosialkontor så må jeg si meg enig. Har sett litt for mange utleiere som har driti på draget for å si det sånn.
![]() |
#51 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Joda noen greier vell den summen, kan ikke betale mer en maks 5000 hvis jeg skulle leid og det måtte vært inkludert strøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|