Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 17:41   #61
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ikke En Snøballs Sjans I Helvete For Det.....!!!!!

Gammel 21-11-06, 18:28   #62
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Nei, jeg er litt vel uenig i det de står for.
Men jeg har sansen for Siv. Hun er dyktig.

Når er Siv dyktig? Da hun kaller voldtekt for "guttestreker" kanskje? (Sorry, jeg synes hun har prestert å si så mye sinnsvakt gjennom tidene - jeg klarer rett og slett ikke ta henne alvorlig.)

Jeg stemmer ikke på Frp om jeg så får kniven på strupen. Liker rødt, ikke mørkeblått med brunspettete skjær i.

Gammel 21-11-06, 18:31   #63
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Skal man begynne å ramse opp engangsuttalelser her?

Gammel 21-11-06, 18:34   #64
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemmer ikke FrP, men det er ikke umulig at jeg gjør det en gang. Og det er en viktig grunn til det, jeg vil nemlig gi dem muligheten til å sitte i regjering en gang. Jeg tror nemlig at så lenge ingen av de andre partiene vil samarbeide med dem, så vil de bare vokse seg større. Men hvis de får sjansen i regjeringen, og blir nødt til å bryte alle løftene sine fordi det ikke er praktisk og økonomisk gjennomførbart, da vil folk våkne og skjønne at det kanskje ikke er så lurt å stemme FrP likevel. Da tror jeg de vil dumpe ned under 10% rimelig kjapt, muligens enda lenger ned også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:36   #65
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Når er Siv dyktig? Da hun kaller voldtekt for "guttestreker" kanskje? (Sorry, jeg synes hun har prestert å si så mye sinnsvakt gjennom tidene - jeg klarer rett og slett ikke ta henne alvorlig.)

De fleste politikere kommer med mye rare uttalelser.
Mitt inntrykk er at det som kommer fra FrP blir brukt mot dem i det vide og brede.
Fordi det er politisk korrekt å henge seg opp i alt det de sier?

Jeg synes hun er dyktig utfra at hun har kommet dit hun er idag.
Det betyr ikke det samme som jeg er enig i det hun sier.

Sist redigert av Doxa : 21-11-06 kl 18:42.
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:37   #66
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært inne på den tanken der også, Ryli. Men tanken på hva de kan finne på i løpet av FIRE år, skremmer meg. Veldig. Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Gammel 21-11-06, 18:38   #67
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har vært inne på den tanken der også, Ryli. Men tanken på hva de kan finne på i løpet av FIRE år, skremmer meg. Veldig. Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Er det noe du vil snakke om?

Gammel 21-11-06, 18:40   #68
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et intenst ønske om å frigjøre folket fra Frp. Er det normalt? Finnes det noen kur?

Gammel 21-11-06, 18:44   #69
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:53   #70
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

De fleste politikere kommer med mye rare uttalelser.
Mitt inntrykk er at det som kommer fra FrP blir brukt mot dem i det vide og brede.

Mitt inntrykk er at Frp i det vide og brede vrir fokus fra kritikk mot innhold i det de sier og gjør, til "Buhuuu buhuuu, alle er så slemme mot oss!" På den måten slipper de lett unna å forklare sin egen politikk. Se bare på Eli Hagen som får pepper for den nye boka si. "Buhuu, VG gir meg dårlig kritikk . Det er fordi jeg har gitt dem på pukkelen i boka mi. De har alltid vært ute etter oss". Et annet eksempel er Siv Jensens krokodilletårer i forbindelse med voldtektssaken og Søviknessaken. Da hun ble tatt i klar løgn for hele det norske folket (*spiller på Frp-retorikk*), og at hun ga blanke i voldtektsanklager innad i partiet - var det henne det var synd på. "Jeg har hatt det så vanskelig, stakkars meg." Ingen klare beklagelser. En ting skal hun og en del partifeller ha. De er sabla gode på hvordan de skal kommunisere, for å få seere/lytteres sympati.

De fleste mennesker sier mye rart en gang i blant. Men i mitt hode tar FRP den virkelig store gullmedaljen.

Ok, jeg er litt på viddene nå. Vi kan godt lage en egen tråd hvor vi diskuterer politikernes blundere.

Gammel 21-11-06, 18:57   #71
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp,det gjør jeg

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:04   #72
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Nei, absolutt ikke. Jeg ser på mennesker som stemmer Frp som mindreverdige.

Det må du utdype litt! Man trenger ikke være mindreverdig om man stemmer Frp!

Gammel 21-11-06, 19:05   #73
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig. Jeg husker Carl Ivar pleide å ha et sånn stunt hvor han skulle kuppe arbeidernes dag og holde tale i Birkelunden. Da var det engang noen som hadde med en brunost og kastet på ham. Det synes jeg var et ufattelig bra triks!

Egg og pai og sånt er jo mer internasjonalt, men brunost?

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:05   #74
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Ja, det er sjikkeli kult å kaste ting på folk.

Gammel 21-11-06, 19:08   #75
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nikker til mamsen sine innlegg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:11   #76
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Enig. Jeg husker Carl Ivar pleide å ha et sånn stunt hvor han skulle kuppe arbeidernes dag og holde tale i Birkelunden. Da var det engang noen som hadde med en brunost og kastet på ham. Det synes jeg var et ufattelig bra triks!

Egg og pai og sånt er jo mer internasjonalt, men brunost?

Ja, jøss, det er virkelig også en måte å få frem synspunktene sine på.... Kaste mat på folk....

Dessuten er vel arbeidernes dag for alle! også for Fremskrittspartiet. Kupper arbeidernes dag blir vel litt feil å si da kanskje??

Fremskrittspartiet har jo blitt det som var arbeidernes parti i etterkrigsårene, og svært mange "arbeidere"/grasrota (kjært barn mange navn) stemmer Fremskrittspartiet.

Gammel 21-11-06, 19:14   #77
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser på mennesker som stemmer Frp som mindreverdige.

Er det virkelig mulig å mene noe slikt?

Gammel 21-11-06, 19:14   #78
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg kjenner ingen smarte mennesker som stemmer Frp.

Gammel 21-11-06, 19:15   #79
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg kjenner ingen smarte mennesker som stemmer Frp.

Det gjør jeg.

Gammel 21-11-06, 19:16   #80
Elin

Elin sin avatar

Standard

Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Møte noen med balltre er like tøft som å kaste tomater eller brunost på taleren....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.