|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
Nei, absolutt ikke! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
155 | 86,59% |
Ja, selvfølgelig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 13,41% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?
Når er Siv dyktig? Da hun kaller voldtekt for "guttestreker" kanskje? (Sorry, jeg synes hun har prestert å si så mye sinnsvakt gjennom tidene - jeg klarer rett og slett ikke ta henne alvorlig.)
![]() |
#64 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg stemmer ikke FrP, men det er ikke umulig at jeg gjør det en gang. Og det er en viktig grunn til det, jeg vil nemlig gi dem muligheten til å sitte i regjering en gang. Jeg tror nemlig at så lenge ingen av de andre partiene vil samarbeide med dem, så vil de bare vokse seg større. Men hvis de får sjansen i regjeringen, og blir nødt til å bryte alle løftene sine fordi det ikke er praktisk og økonomisk gjennomførbart, da vil folk våkne og skjønne at det kanskje ikke er så lurt å stemme FrP likevel. Da tror jeg de vil dumpe ned under 10% rimelig kjapt, muligens enda lenger ned også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
hmmm
|
De fleste politikere kommer med mye rare uttalelser.
Gutt '02 • Jente '03 Sist redigert av Doxa : 21-11-06 kl 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg har vært inne på den tanken der også, Ryli. Men tanken på hva de kan finne på i løpet av FIRE år, skremmer meg. Veldig. Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!
![]() |
#67 |
"De"
|
Er det noe du vil snakke om?
![]() |
#68 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg har et intenst ønske om å frigjøre folket fra Frp. Er det normalt? Finnes det noen kur?
![]() |
#70 |
Ekvilist
|
Mitt inntrykk er at Frp i det vide og brede vrir fokus fra kritikk mot innhold i det de sier og gjør, til "Buhuuu buhuuu, alle er så slemme mot oss!" På den måten slipper de lett unna å forklare sin egen politikk. Se bare på Eli Hagen som får pepper for den nye boka si. "Buhuu, VG gir meg dårlig kritikk . Det er fordi jeg har gitt dem på pukkelen i boka mi. De har alltid vært ute etter oss". Et annet eksempel er Siv Jensens krokodilletårer i forbindelse med voldtektssaken og Søviknessaken. Da hun ble tatt i klar løgn for hele det norske folket (*spiller på Frp-retorikk*), og at hun ga blanke i voldtektsanklager innad i partiet - var det henne det var synd på. "Jeg har hatt det så vanskelig, stakkars meg." Ingen klare beklagelser. En ting skal hun og en del partifeller ha. De er sabla gode på hvordan de skal kommunisere, for å få seere/lytteres sympati.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jepp,det gjør jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Det må du utdype litt! Man trenger ikke være mindreverdig om man stemmer Frp!
![]() |
#73 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#76 |
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jøss, det er virkelig også en måte å få frem synspunktene sine på.... Kaste mat på folk....
![]() |
#77 |
Er det virkelig mulig å mene noe slikt?
![]() |
#80 |
Møte noen med balltre er like tøft som å kaste tomater eller brunost på taleren....
![]() |
|
|