|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
frakoblet
|
![]() Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?Og en annen ting som gjorde at jeg helst ville vite hva som gikk inn i mathullet hos mine: Det ble funnet glassbiter i et Småfolk-glass, husker jeg.
![]() |
#82 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?Jeg lager middagsmat selv til minste, men grøt kjøper jeg fra Hipp. Jeg kan leve med det hun får i seg, kjenner jeg. Hirsegrøt har jeg prøvd å lage, men da blir hun eitrende forbanna.
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?For mitt vedkommende er produksjonsfeil vel så sannsynlig i mitt eget kjøkken.
![]() |
#84 |
frakoblet
|
![]() Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?
Jeg er litt usikker på irånien her, altså.
![]() |
#85 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?Jeg skjønner at jeg er håpløst naiv. Når det står usukret på pakken, er det allikevel sukker i den?
![]() |
![]() |
#86 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er maltodextrin i den, som er like ille som sukker, om ikke enda verre.
![]() |
#87 |
Sviiisj!!
|
Oi, det visste jeg ikke. En slags mellomting mellom sukker og stivelse, eller?
![]() |
#88 |
Yes, we can!!
|
Ikke det fnugg ironisk, kjære du! Jeg vet jo at du har *litt* mer ordning og reda på saker og ting enn meg. Din kontrollfrik.
![]() |
#90 |
Drømmer
|
Javel, min fikk hjemmelaget først før han fikk glassmat men spiste det ikke likevel.Å når man har barn som veier lite og nekter å spise maten så gir man da glassmat så han spiser. Det er ikke over så lang periode han fikk det at det bekymrer meg så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|