|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andre
Nei absolutt ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreDa jeg var tenåring og bodde hjemme ringte det en dag på døren, og da jeg åpnet sto det en gutt der som jeg aldri hadde sett før, og ut av ham fosset det vilduværemedmegpåkinoimorgen?
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreTja, motsatt i sommer, vi var i "syden" og hver dag hadde jeg samme turkise bikinien, store svarte solbriller og lyst hår i hestehale. Min stakkars svoger durte rett bort til ei dame i samme antrekk en morgen og bablet ivei, helt til mannen hennes kom bort og lurte på om det var noe han ville...hehehe, aldri sett han så flau! Det verste var at han ikke kunne se forskjell enda han sto lenge og pratet.
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andre
Apropos: I en kiosk like ved der jeg bodde før jobber det en asiatisk mann. Jeg var der et par, tre ganger mens vi bodde der (over en periode på to år). Et par år senere stoppet jeg innom for å kjøpe noe. Da jeg kom inn pekte han og sa "Do ar har hele tiden, do!" Og så lo han skikkelig. Jeg skjønte ingenting og prøvde å si at jeg ikke hadde vært der på flere år. Mens jeg betalte (til en fremdeles lattermildt mann) kom ei annen blondine inn. Hun lignet overhodet ikke på meg. Han så på meg, så på henne, så på meg og så sa han: "Alle nordmenn er like for meg" og lo hjertelig en gang til.
![]() |
![]() |
|
|