Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg gode tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 21:32   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner jeg gode tights?

Tightsene jeg har er fra Bik Bok og Cubus. De er nokså tynne og sjaskete i stoffet, og siger en del. Er det noen som har merker av litt bedre kvalitet å anbefale?

Når det gjelder singleter, f eks, er det stor forskjell på Divided og Mads Nørgaard. Jeg vil tro det forholder seg slik på tightsfronten også, men finner ikke tights annet enn i kjedebutikkene.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:48   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg gode tights?

Essentiel har noen veldig gode i år.
Det ligger en forretning på Frogner i Behrens gate som heter Cosmo. De har Essentiel.
Enig med deg, det er ok å ha tights i god kvalitet som ikke blir sjaskete.

Den jeg kjøpte fra Essentiel i sort er bare kjempegod.Og så fin i stoffet at jeg bruker den på jobb. Hater nuppete sjaskete tights

Gammel 27-08-08, 21:51   #3
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker de jeg har fra Noa Noa. Mener de har tights denne sesongen også.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:52   #4
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk, Angelique! Akkurat deg jeg håpet på svar fra, jeg tenkte nok at du hadde kontroll.

Gammel 27-08-08, 21:53   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Tusen takk, Angelique! Akkurat deg jeg håpet på svar fra, jeg tenkte nok at du hadde kontroll.

Gammel 31-08-08, 16:24   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Angelique, Cosmo hadde ikke tatt inn tights fra Essentiel denne sesongen. Vet du om andre butikker som fører Essentiel? Jeg lette på CC Vest uten hell...

Gammel 31-08-08, 18:42   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Angelique, Cosmo hadde ikke tatt inn tights fra Essentiel denne sesongen. Vet du om andre butikker som fører Essentiel? Jeg lette på CC Vest uten hell...

Vet ikke om noen i Oslo, men Cara i Drammen har om du er på de kanter.
Du kunne sett på Hassan og Den Dama, nede i tverrgaten til Frognerveien, eller hos Den Dama i Frognerveien.

Gammel 31-08-08, 20:02   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Noa Noa, ja. De har akkurat fått inn noen fine i ulike farger, og kvaliteten er god.
Jeg har et par svarte fra Filippa K, og de har holdt seg utrolig godt.

Gammel 31-08-08, 20:11   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

De er ikke så gale de som har vært/er å få på Cubus faktisk!

Gammel 07-09-08, 15:01   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg nylig to dongeri-tightser (myke og gode i bomull med dongeri-look) på Neste Stopp. Merket var Vila.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.