Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Mannen som elsket Yngve og Kompani Orheim

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 20:58   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen som elsket Yngve og Kompani Orheim

Jeg elsker begge disse bøkene, og da særlig Kompani Orheim, som var både gjenkjennelig og rørende. Tror det er en fordel å være på omtrent samme alder som hovedpersonen (som er født i -72), da finner en veldig mange morsomme referanser til ens egen oppvekst.

Har tidligere prøvd meg på Tore Renbergs Renselse, men der parkerte jeg etter omtrent 50 sider, gitt. Det ble for tungt. Jeg har større sans for de to bøkene om Jarle, som er mye mindre oppstyltet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.