Sv: Hurra for Jamie!!!
Eg har budd 1 år i england hos en engelsk familie. Kan signere på at kostholdet(i hvertfall hos den fam)er ekstremt dårlig. Pommesfrites til all middag, alt stekt i frityr. Matpakkaene til ungane bestod av 2 sjokolader(kit kat) og 2 posar chips og ei loffe skive!!! og så det sunne eplet som alltid kom i retur.
Då eg fortalte ungane at vi fekk lappe med oss heim om vi vart tatt med tyggis på skulen i mine unge dager, holdt dei på å dåne. Då eg kommenterte innholdet i matpakka til mora, svarte ho "jammen, det erjo betre att dei et dette enn ingen ting!" Det er vel stort sett holdningen til foreldrene der borte har eg inntrykk av. I kantina på skulen deira, var det hamburger,pizza pommes frites og små ekle pølser! Dag ut og dag inn..Samme dritt maten.
Stakkars ungane, ikkje rart dei er bleike og feite der borte...(eller dei som er syltynne som svelte seg på et par pakkar chips i døgnet...dei fins desverre)
Kan ta med att etter det året hos den familien på samme kosthold som dei la eg på meg 19 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var ikkje til å kjenne igjen når eg kom heimatt. Heldigvis for dei fort av att når eg kom heim til normal kost.
Leve Jamies prosjekt. Men det er jo ikkje akkuratt så sunt med spagetti bolognese og shep.pie spør du meg..."sunn og sunn"fru blom! Mend et er jo klart att det er betre enn chips,sjokolade,burger og pizza. Og så får han vel lurt i dei litt grønt og.
Håper det blir en drastisk improvement!!!
|