Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50% på ullundertøy på Cubus nå

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 12:38   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50% på ullundertøy på Cubus nå

Jeg skal på Kvadrat senere i dag, skal stikke innom og se.

Gammel 28-08-08, 13:26   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skal på Kvadrat senere i dag, skal stikke innom og se.

Jeg kom just hjem fra Kvadrat, og det var ikke noe salg på Cubus der. De hadde bare littegrann rester av fjorårets ulltøy, til ordinær pris.

Gammel 28-08-08, 14:17   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årh!

Gammel 28-08-08, 14:26   #24
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på Linderud i dag og det var veldig dårlig utvalg. Alt var dog nedsatt til 50 kr pr del, så jeg kjøpt en body som Småen kan vokse i og en genser til Junior.

Gammel 28-08-08, 15:33   #25
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det var salg på vår Cubus ja. (bergen) men ikke noe jeg kunne kjøpe. Gidder ikke hamstre inn til neste år enda liksom.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 15:57   #26
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har handlet to sett hver til gutta. Her var det halv pris på 110 og nedover, resten var ordinær pris.
Bor forøvrig midt i landet.

Gammel 29-08-08, 23:01   #27
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Fikk tak i to trøyer til 50,- stk i str 80. Kjempefint! Da har jeg et ekstra lag utenpå ullbodyen til poden i høst/vinter! Takk for tips

Gammel 29-08-08, 23:28   #28
ElseMarie
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2008
ElseMarie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skulle vært å kikket jeg også..
I hele fjor vinter var det utrolig dårlig utvalg her, alltid tom for den størrelsen vi skulle ha..

ElseMarie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 23:38   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Det var salg på vår Cubus ja. (bergen) men ikke noe jeg kunne kjøpe. Gidder ikke hamstre inn til neste år enda liksom.

Kommer jeg over gode tilbud hamstrer jeg gjerne både 3 og 4 år frem i tid. Storebror bruker 98-104 nå. Jeg kjøpte en ulldress på salg i størrelse 122 forrige uke. Da slipper jeg å kjøpe ulldress det året, eller irritere meg over at de bare har feile størrelser på salg .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 23:51   #30
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kommer jeg over gode tilbud hamstrer jeg gjerne både 3 og 4 år frem i tid. Storebror bruker 98-104 nå. Jeg kjøpte en ulldress på salg i størrelse 122 forrige uke. Da slipper jeg å kjøpe ulldress det året, eller irritere meg over at de bare har feile størrelser på salg .

Hadde jeg hatt hus hadde jeg kanskje gjort det, men jeg hamstret i vår til hele denne vinteren og det får holde Jeg er et rotehue av dimensjoner så to år frem i tid hadde blitt liggende i evig tid!

På reflex har de all joha til 100 kr pr del forresten. Stooore og Smååå str.

Tre stk!
Gammel 30-08-08, 11:25   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde jeg hatt hus hadde jeg kanskje gjort det, men jeg hamstret i vår til hele denne vinteren og det får holde

Glemte jo å nevne at vi bor 4 stk i en ganske så knøttliten leilighet .

Gammel 30-08-08, 17:23   #32
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips. Var halvpris i Hønefoss hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 11:39   #33
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Glemte jo å nevne at vi bor 4 stk i en ganske så knøttliten leilighet .

Men du er sikkert et ordensmenneske!

Tre stk!
Gammel 31-08-08, 12:08   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Men du er sikkert et ordensmenneske!

Det er ganske umulig i en sånn leilighet.

Gammel 02-09-08, 01:44   #35
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ok, knerten er enten 90 eller 100 han da, så vi får se.

får ta en titt i morgen da og se om jeg finner noe til gutta mine ....
så kjekt med ulltøy ... bor ikke i oslo men østfold vi da så spennede å se om de har samme tilbud her

Gammel 02-09-08, 10:55   #36
lille L
Kykkeliky !

lille L er litt kul
Standard

Jeg har titta hver dag jeg har vært i byen nå, men her har de ikke noe salg. Her har de kun nye varer. Det som er på salg her, er sommertøy

Gammel 02-09-08, 11:17   #37
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Her har de bittelitt fjorårets til full pris.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 13:58   #38
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Masse ulltøy til 50% på Sandvika storsenter.
Fjorårets, kun de ensfargede i blå og hvit/beige.

"Hamstret" ulltøy på fredag.

Gammel 02-09-08, 15:44   #39
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Masse ullundertøy på på 50% Cubus Vinterbro også. De fleste størrelser, ren ull i beige og mørkeblått

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.