|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Blandingssokker med mer enn 50% ull har jeg hørt. Hvis det var kun ren ull så ville sokkene holde på fuktigheten som skoene skulle ventilere ut, og det ville bli litt krasj. Ja, det kommer nok noen etter meg som forklarer det langt bedre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?barfoter
|
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?
Det var vel bra nok, det?
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Ok. Så det eneste som er helt feil er bomull? Og hjemmestrikkede ullsokker er ikke optimale? Sånne Ullvang/Janus/NameIt/younameit sokker er blandingssokker ja? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Ullvang, Safa og slikt er bra ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?:følger med: For dette har jeg ikke peiling på. Alt man lærer på FP!
|
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Hjemmestrikkede sokker er vel helt kurante så lenge de er strikket av et blandingsgarn. Typiske sokkegarn (trskogarn) er vel blandings, mens babyull er ren ull.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Raggsokk garn er vel blandingsgarn. Alle sokker jeg får levert som er hjemmestrikka er strikka i blandingsull. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Har nameit blandingssokker av ull? Noen som har testet disse? Vi hadde Ulvang i fjor og jeg syns de var så stramme rundt foten på Junior, så jeg må finne på noe annet i vinter.
|
|
|
#13 |
|
Ute på tur
|
Gjerne på 60 grader, så passer de kanskje lillesøster etterpå.
|
|
|
#19 |
|
Ute på tur
|
Det var en hyggelig pris! Det må vel ha vært salg? Jeg har kjøpt et par av blandingssokker på Cubus, tror det var 60/40 fordeling, men de koster 99,-
|
![]() |
|
|