|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Jeg er litt snurt for at de la ned den lokale barneklesbutikken som førte bl.a NameIt. Samtidig så gir dette meg en unnskyldning til å dra på kjøpesenteret en tur over helga - uten barn tror jeg vi sier. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Jeg lurer egentlig på om det er lønnsomt for meg å stikke på Exit på kjøpesenteret. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Ingen problem med sokker i ren ull så lenge goretexen virker som den skal |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Blandingssokk fordi: Polyester transporterer fuktigheten vekk fra foten, mens ulla holder den varm. Og siden Goretex er et pustende materiale vil fuktighetne bli transportert videre ut. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Takk for tips ang. NameIt-sokkene... Bruker mye Ulvang, men antiskli, som det er på mange av dem, er jo ikke ideelt i sko!
|
|
|
#32 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?
Kjempebra forklart! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Tja - dette er vel en sannhet med modifikasjoner? Det skal være ganske mye vann i en ullsokk før den føles kald. I mine fjellstøvler med gore-tex bruker jeg kun ullsokker og det fungerer kjempebra. |
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Litt av poenget med GoreTex er vel borte hvis man ikke bruker pustende materiale innerst mot foten også. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Min mor selger sko, og flere av leverandørene sier de har gått bort fra det med blandingssokker og at man fintkan bruke ren ull. Som sagt har det fungert i flere år hos oss, med blandingssokker blir både jeg og sønnen vår kald og klam med en gang. Samboeren min bruker også ren ull, ingen problemer med det. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Tror du de har de på Exit?
|
|
|
|
#37 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan var det nå med sokker i GoreTex sko?Vi bruker Janus, Name it etc.
|
![]() |
|
|