|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?Dvs. det er litt mer enn som så, for det er en komplett voksipose m/bæreplate med regulerbare skinnremmer, ulldyne, overgangsdyne og sommerdyne. Hva kan være en fornuftig pris. Nypris totalt husker jeg ikke, men de forskjellige dynene var ikke billige såvidt jeg husker, og ikke bæreplata heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?
Hvor gammel var den da? Trodde kanskje en fikk litt mer for bare posen? Mener den kosten nesten 2000,- ny bare den? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?Den var brukt til 2 barn og var fra 2002. Jeg solgte den i 2007.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?Mange steder får man Voksi på "tilbud" ned til 1 400,-...så for bare posen kan jeg ikke tro du får mer enn rundt 800,-... Det kommer jo selvsagt an på hvor gammel den er også; men det vil nok muligens lønne seg å selge ting hver for seg og ikke samlet - da får du nok mindre for det. Du får bare prøve deg frem, finne nypris på de forskjellige tingene og sette halv pris eller noe!? Vet ikke hvor attraktivt det er med både overgangs- og sommerdyne, de fleste bruker den jo mest om vinteren.
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?
Med dynes til alle sesonger sammen med bæreplate så blir den som en "softbag", derfor alle typer dyner. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hvor mye kan en ta for en pent brukt voksipose?Du får helt klart mer enn 500,- for hele pakka. Jeg tror jeg ville ha splittet opp og solgt alt stykkvis og delt ... hvis du gidder. |
|
|
|
![]() |
|
|